Novi C-Max: 5 in 7 sedežev

26. 8. 2009
Deli

Še letos naj bi Fordovi trgovci začeli prodajati novo generacijo C-Maxa. In to kakšno!

Po ogledu vohunskih fotografij je popolnoma jasno, da je status najbolj dinamičnega Fordovega enoprostorca S-Maxa (in enega najbolj posrečenih na trgu nasploh) ogrožen, saj bo novi C-Max oblikovno zelo drzen. Z zelo dolgo in položno prednjo šipo, s krajšo in z daljšo medosno razdaljo (sedemsedežni 'Grand' bo daljši za okoli 140 milimetrov) in nič več navpično položenimi zadnjimi lučmi.

Te bodo po novem vodoravne kot pri ženevskem konceptu Iosis MAX, iz katerega novi C-Max oblikovno tudi izhaja. Le primerjajte ju! V novem C-Maxu naj bi svoj debi dočakali prisilno polnjeni bencinski motorji serije EcoBoost, med katerimi bosta tudi dve različici 1, 6-litrskega motorja s 150 in 180 'konji'.

Zelo zanimiv detajl na fotografijah je povezan s kljukama drugih bočnih vrat. Se bodo vrata odpirala v nasprotni smeri? Malo verjetno. Predvidevamo, da gre za zavajanje in da se bodo vrata odpirala na klasičen način. Prtljažnik naj bi bil v petsedežnih konfiguracijah velik 440 in 550 litrov (C-Max z daljšo medosno razdaljo).