Novi Opel Astra čez dve leti

13. 5. 2008
Deli

Po slovitem dirkališču Nürburgring so se, odeti v šahovski vzorec, da bi ta razkril čim manj oblikovnih detajlov, začeli voziti prvi prototipi nove Oplove Astre.

Nova Astra naj bi v dolžino pridobila okoli deset centimetrov. Dva zadaj in osem spredaj, kar pomeni skupno dolžino skoraj 4, 4 metra. Prednji prirastek je prišel zaradi povečane varnosti pri trku s pešci, kar je tudi razlog za podaljšanje prednjega dela povsem nove Insignie. Nova Vectra je zrasla, zato se zdi povečanje Astre logična poteza. Smiselna je tudi (delna) oblikovna podobnost med modeloma, saj se z Insignio začenja nov oblikovalski jezik tovarne iz Rüsselsheima.

Nova Astra bo imela kar nekaj koncernskih bratov in sester, saj je narejena na Generalovi platformi Delta, na kateri gradijo tudi Daewoo, Chevrolet, Buick, Saab in Saturn. Skupen razvoj namreč zmanjša stroške. Videz petvratne Astre bo bolj kupejevski, na zadku bodo povsem nove luči (nove bodo seveda tudi spredaj, a manj 'revolucionarne'), s strani pa bosta na Oplu izraziti tudi bočni liniji. Prtljažnik naj bi se povečal za vsega deset litrov (na okoli 350), pod njim ostaja poltoga prema, ki pa bo z izboljšavami skrbela za večjo stabilnost in s tem tudi za varnost.

Motorna moč bo zajeta iz večinskega deleža ponudbe trenutne Astrine generacije (moč od 75 do 240 'konjev'), se pa bodo pojavili tudi novinci. Prvi v vrsti je 1, 4-litrski turbobencinski agregat, s katerim Opel sledi modi zmanjševanja gibnih prostornin in dodajanja turbopuhal. Tudi na dizelski strani bo Opel dodajal koncernske motorje s po dvema turbopuhaloma. Tehnično stran bo kmalu po začetku prodaje nove generacije Astre dopolnil menjalnik z dvema sklopkama, avtomatika start-stop, v bližnji prihodnosti pa Opel napoveduje tudi hibrida. Najprej pa prihaja na fosilna goriva gnana petvratna novinka, nato pa še GTC (tri vrata), Karavan in TwinTop (kabriolet).

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol