Če je verjeti namigom, ki prihajajo iz skupine PSA, bo novi Peugeot 208, ki ga bodo pokazali na avtomobilskem salonu v Ženevi, imel tudi možnost električnega pogona.
Zasnovali ga bodo na novi modularni platformi eCMP in mu najverjetneje namenili baterijski sklop s kapaciteto okoli 50 kilovatnih ur. Po pričakovanjih naj bi na ceste zapeljal v zadnji polovici prihodnjega leta, seveda pa si bo zasnovo, tako kot konvencionalni Peugeot 208, delil z novo Opel Corso.
Skupina PSA sicer do leta 2025 načrtuje popolno elektrifikacijo svoje modelne ponudbe, do leta 2021 pa bo predvidoma predstavila štiri nove električne in sedem priključno hibridnih avtomobilov. Še pred koncem letošnjega leta bomo videli priključno-hibridni različici Peugeota 5008 in Citroëna C5 Aircrossa, drugo leto jima bodo sledili električni Peugeot 208 ter priključno hibridna DS 7 E-Tense in Opel Grandland X, na prehodu iz 2019 v 2020 pa še električne različice Peugeota 2008, DS3 in Opla Corse.