Novi Volvo S60 bo bolj prepoznaven

27. 8. 2009
Deli

Mnogi na cesti težko ločijo Volva S60 in S80, saj sta si precej podobna, če odmislimo velikost. Že čez nekaj mesecev se bosta Volvovi največji limuzini veliko bolj razlikovali med seboj, saj prihaja povsem nov S60. Oblikovno bo povzet po konceptu, predstavljenem v Detroitu 2009.

Vohunskih fotografij ni, razen teh, ki jih objavljamo in jih je čisto po naključju posnel turist v Veliki Britaniji. Stephen Odell, predsednik Volvo Carsa, obljublja, da bo novi S60 oblikovno bolj športen, imel bo precej potez, ki so značilne za kupeje.

Novi S60 bo pomenil korak naprej tudi na področju varnosti in še korak naprej v primerjavi z zadnjim novim Volvom XC60, ki je sposoben zaznati možnost trčenja pri manjših hitrostih (pod 30 km/h) in popolnoma zavreti. Novi S60 bo prepoznal pešca, ki stopi pred avtomobil na cesto, in če voznik ne bo reagiral, bo S60 lahko samodejno zavrl. »Do zdaj smo se osredotočali na pomoč vozniku pri izogibanju nesrečam z drugimi vozili. Zdaj smo naredili velik korak naprej s sistemom, ki ščiti tudi nezaščitene cestne udeležence, « o tej temi pravi Volvov varnostni inženir Thomas Broberg, ki je razkril, da so na testiranjih tega sistema večinoma zmanjšali hitrosti za 75 odstotkov, kar je lahko pri trku s pešcem odločilno za njegovo preživetje.

S60 nove generacije bo opremljen tudi z radarskim tempomatom, skupaj z novo limuzino pa bo debitiral še novi bencinski motor 1.6 GTDi (Gasoline Turbocharged Direct Injection), ki bo, kot pove že njegovo ime, prisilno polnjen, imel pa bo tudi neposredni vbrizg. Novi motor, ki bo zmogel 180 'konjev', se lahko pohvali z majhnim izpustom CO2 (119 gramov na kilometer) in zgolj petlitrsko povprečno porabo goriva. V S60 pričakujte tudi tehnologijo start-stop in menjalnik z dvema sklopkama, imenovan Powershift. Novi S60 bo pri trgovcih že prihodnje leto.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol