Doslej ste si pri Toyoti lahko omislili dva hibrida: Auris hibrid in Prius. Od letošnje jeseni se njihova hibridna modelska paleta širi na kar pet modelov: obema že omenjenima so se pridružili Yaris Hibrid, Prius+ in Prius Plug-In priključni hibrid.
Yarisa poganja kombinacija 1,5-litrskega bencinskega 55-kilovatnega (74 'konjev') motorja in 80-'konjskega' elektromotorja z največjo sistemsko močjo 74 kilovatov oziroma okroglih 100 'konjev'. Le 3,5 litra kombinirane porabe (in 79 g CO2 na kilometer) ga dela okolju zelo prijaznega, prijazna pa naj bi bila (vsaj za tiste, ki si želijo hibridnega vozila) tudi njegova cena: osnovna različica bo stala 16.300 evrov, oprema pa že vsebuje tudi upravljanje sistemov preko na dotik občutljivega zaslona, Bluetooth sistem za prostoročno telefoniranje in kamero za vzvratno vožnjo, pa seveda že zaradi same hibridne zasnove tudi udobje, ki ga prinaša menjalniška avtomatika.
Prius+ bo na kožo pisan predvsem tistim, ki so si želeli hibrida, a tudi enoprostorca. Baterija se skriva v konzoli med sedežema, Prius+ pa bo vsaj za začetek na voljo le v sedemsedežni različici. Pogonski sklop je seveda enak kot pri klasičnem Priusu. Pri Toyoti pričakujejo, da bodo slovenski kupci večino Priusov+ naročili v izvedenki Sol, ki poleg LED dnevnih luči, samodejne klimatizacije, Bluetootha, dežnega senzorja, na dotik občutljivega LCD zaslona, pametnega ključa in tempomata (ti so serijski že v osnovni opremi Luna, s katero Prius+ stane 29,900 evrov) vsebuje še kamero za vzvratno vožnjo, panoramski strešni okni ter projicirni zaslon in bo stala 31.800 evrov.
Prius Plug-In, priključna različica klasičnega Priusa na elektriko zmore prevoziti do 25 kilometrov (v idealnih razmerah) s hitrostjo do 85 kilometrov na uro, od tu naprej pa je (razen nekaj večje mase) enak klasičnemu Priusu – le dražji je, saj bo stal 41.300 evrov (od tega je treba odšteti še štiri tisočake državne subvencije), medtem ko primerljiv klasični Prius stane malo man kot 33 tisočakov. Na prodaj bo le z najboljšo opremo, Executive, v katero pa presenetljivo (za razliko od na primer nemškega trga) ni vključen radarski tempomat in varnostni sistem Pre-Crash.
Pri Toyoti Adria načrtujejo, da bodo letos prodali 18 Priusov, 8 Priusov+, 3 priključne Priuse, 12 hibridnih Aurisov in 25 hibridnih Yarisov, skupaj torej 66 hibridnih vozil, v letu 2013 pa naj bi ta številka dosegla že 108 hibridnih vozil.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere