Leta 2000 je bil A6 Allroad prvi Allroad nasploh, kasneje se je družina nekoliko razširila, zdaj pa je – tudi na našem trgu – naprodaj že tretja generacija tega avtomobila, ki zaokroža ponudbo modela A6.
Še vedno je njegova naloga ta, da zna biti odličen tudi na cestah, ki niso asfaltirane. In še vedno tehnično temelji na modelu A6 Avant, le da je nekoliko spremenjen zunaj (motorna maska ima navpične lamele, druga so kolesa, ...) in znotraj (več asistenčnih sistemov, vključno s prikazom naklona vozila, tudi več serijske opreme, naprimer deljiva zadnja klop, MMI, ...), predvsem pa je nekoliko drugačna tehnika.
Zaradi (serijskega) zračnega vzmetenja je višinsko bolj prilagodljiv in v osnovi za 50 milimetrov bolj oddaljen od tal (185 mm), trebuh pa ima spredaj in zadaj zaščiten s ploščami iz nerjavnega jekla. Na voljo je s štirimi motorji, ki so vsi 3-litrski z neposrednim vbrizgom ter z nadtlačnim polnjenjem, med njimi pa je le eden bencinski. Njihove moči znašajo od 150 do 230 kilovatov, menjalnik je vselej dvosklopčni S tronic (7- oziroma 8-stopenjski), pogon pa seveda vsekolesni Quattro.
Na račun že v osnovi boljše tehnike, pa tudi zaradi bogatejše serijske opreme, je ta Allroad seveda dražji od A6 Avanta; najcenejši 3.0 TDI (150 kW) stane 64.140 evrov, najdražji 3.0 TDI (230 kW) stane 74.400 evrov, bencinski 3.0 TFSI (228 kW) pa 69 tisoč evrov. Posebej privlačen je s paketom Business, s katerim je za okoli 5 tisočakov dražji, a tudi precej bolje opremljen (ksenonski žarometi, naprednješi parkirni pripomoček, navigacija, boljši avdio sistem, ...) – dodana oprema je namreč s seznama dodatne opreme precej dražja. Letos naj bi pri nas kupce našlo kakih 15 novih Allroadov, v splošnem pa tudi pri nas Allroad zavzema okoli 20 odstotkov prodanih A6 Avantov. (VK)
Foto: VK