Spremembe že, a še najmanj vidne.
Najbolj priljubljeni prestižni mehki terenec na svetu Audi Q5, prenovljen letos julija, je na voljo slovenskim kupcem za skoraj nespremenjene cene; bencinarji so rahlo dražji kot do zdaj (najcenejši je 2.0 TFSI 132 kW Quattro, 40.600 €), dizli (z izjemo šestvaljnega) malo cenejši (2.0 TDI 105 kW, 36.200 €).
Kot običajno tudi s to novostjo ponujajo ugoden paket Business (za 50 odstotkov prihranka) in Business Sport (za 45 %), med preostalo ponudbo dodatkov pa velja omeniti tudi Offroad paket.
Nedavna prenova je zunanjost spremenila skoraj neprepoznavno (maska s krogi ter mrežo, odbijača, difuzor zadaj, zaključki izpuha, platišča in barve), podobno tudi notranjost (več kromastih dodatkov, okrasni elementi, večopravilni volanski obroč pa je serijski), bolj pomembna je tehnična prenova. Volanski sistem je zdaj električen (z njim pa lahko pridejo številne elektronske tehnikalije, vključno s samodejno korekcijo vožnje naravnost), izboljšano je podvozje, varčnejši so pogoni (predvsem zaradi serijskega start/stop in rekuperacije), na voljo je več dodatnih asistenčnih sistemov in MMI ima zdaj le štiri gumbe namesto osmih.
Najzmogljivejši SQ5 (230 kW, 650 Nm) pride na trge zgodaj 2013.(VK)
Foto: VK
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del