Slovenski zastopnik je začel prodajo prvega Kijinega hibrida, Optime Hybrid.
Pogonu služita dvolitrski bencinski štirivaljnik (110 kW) in elektromotor s 30 kilovati, nazivna moč sistema pa je 140 kilovatov. Gre za klasičen hibridni pogon, kjer lahko avtomobil poganja samo bencinski motor, kombinacija obeh ali pa le elektromotor, vendar v zelo omejenem dosegu, saj so litij-polimerne baterije premajhne za samostojno električno premikanje na daljših razdaljah. Kljub temu pa je v normalnih razmerah mogoče le na elektriko peljati tudi 100 kilometrov na uro. Takšna Optima naj bi ohranila vse dobre lastnosti bencinskih motorjev, pridobila pa še tipični dizelski lastnosti: dober navor pri nižjih vrtljajih in majhno porabo goriva.
Kljub napredni tehnologij pa stane Optima Hybrid (z enako opremo) toliko, kot stane z dizelskim strojem, natančneje 32.990 evrov. Dobra stran je, da velja klasična sedemletna garancija tudi za baterije hibridnega pogona. Sicer pa je zaradi baterij nekaj manjši prtljažnik (369 namesto 505 litrov), druge vidne razlike pa so drugačna (bolj aerodinamična) platišča, utripalke LED v ogledalih in rahlo spremenjeni materiali na osrednji konzoli, prestavni ročici ter vratnih oblogah. (VK)
Foto: VK
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere