O novi generaciji Daimlerjevega malega A je bilo napisanega že veliko, še posebej ker je v začetku poletja v Sloveniji potekala mednarodna predstavitev.
Ker pa je te dni slovenski zastopnik novi A tudi uradno predstavil, velja na kratko osvežiti najpomembnejše: da je na voljo v treh osnovnih paketih (Style, Urban in AMG Sport), da so na voljo številni dodatni paketi in posamični elementi opreme (Nočni paket, Ekskluzivni paket, Paket vozne dinamike, številna platišča, dvojni ksenon za žaromete, sistemi infotainment, ...), serijsko pa ima, med drugim, stop/start funkcijo pri vseh motorjih, tretjinsko deljivo zadnjo klop, večopravilni volanski obroč, klimatsko napravo, avdio sistem z bralnikom datotek mp3, vhodom USB in 6 zvočniki, opozorilo pred naletom, kolensko varnostno blazino za voznika in potovalni računalnik.
V ceniku so trije bencinski stroji in dva dizelski; najcenejši A je bencinski 180 BlueEfficiency in stane 22.320 evrov, najcenejši dizel pa je s 23.100 evri A 180 CDI BlueEfficiency. Vzrok, da je A ta hip dražji od B, je v pozicioniranju obeh modelov; naloga razreda B je (bila) z uporabnostjo in ceno privabiti nove stranke k znamki, A pa skrbi za imidž znamke.
Potem je tu še prenovljeni GLK, za katerega vemo, da je delno kozmetično prenovljen, da je nekoliko znižan, da se ponaša s tremi novomi dizli in z nekaj drugimi tehnikalijami ter da stane od 36.600 evrov naprej. V Sloveniji teh (z le 2-kolesnim pogonom) prodajo zanemarljjvo malo, 90 odstotkov prodaje bo predvidoma tudi v prihodnje predstavljala 4-kolesno gnana različica, ki (220 CDI 4Matic BlueEfficiency) stane 44.150 evrov. (VK)
Foto: VK