Porscheji trajajo dlje. Prvi Boxsterjev rod je stuttgartsko podjetje predstavilo že leta 1996. Letos, torej po šestnajstih letih, pa so ga nadomestili s povsem novo konstrukcijo, ki pa ohranja glavne in najpomembnejše značilnosti.
Boxster je roadster s sredinsko postavljenim motorjem in torej idealno zasnovo za športni avtomobil. Zdaj je nekoliko večji, z daljšo medosno razdaljo, širši so koloteki, večja so tudi kolesa. Seveda se je spremenil tudi videz, z bolj poudarjenimi potezami, naprej pomaknjenim vetrobranskim steklom, nekoliko je tudi nižji. Novemu Boxsterju razen z aluminijastimi deli osveženim podvozjem do nižje teže pomaga tudi karoserija, ki je zdaj tudi že skoraj iz polovice aluminijastih delov.
V Boxsterju sta na voljo dva šestvaljna bokserja, osnovni ima 2,7 litra prostornine in 265 'konj', različica z oznako S pa 3,4-litrski motor z močjo 315 'konj'. S sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom (PDK) dosegata oba porabo goriva pod 8 l na 100 km (2,7-litrski: 7,7 l/100 km; 3,4-litrski S pa 8,0 l/100 km.
Slovenski prodajalec je sicer prve primerke Boxsterja že prodal, zdaj pa ga je tudi predstavil javnosti. Za osnovnega je treba plačati 58.672 evra, za Boxster S pa 72.152 evra, pri čemer je so ceno vključeni vse davki – 9-odstotni davek na motorna vozila, 8- ali 10-odstotni davek 'na luksus' in 20-odstotni DDV.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del