Audi bo menda do leta 2014 avtomobilskim navdušencem spet ponudil leta 2005 ukinjenega malčka A2, ki kljub temu ali pa prav zaradi tega, ker je bil za svoje čase precej napreden, pri kupcih ni naletel na dovolj veliko zanimanje
Vmes se je položaj na avtomobilskem trgu precej spremenil, saj je avtomobilski svet vse bolj naklonjen majhnim in gospodarnim ter zato tudi do okolja prijaznim avtomobilom. K temu nas navsezadnje silijo tudi vse višje cene fosilnih goriv in grožnja, da jih bo zmanjkalo. Pri avtomobilskih vohunih je že mogoče najti prve risbe, ki so jih izdelali na podlagi vohunskih posnetkov in predvidevanj, kakšen naj bi bil Audi A2 prihodnosti.
Omenja se, da bo večji, kot se je sprva predvidevalo, saj ne bo nastal na platformi Volkswagna Up, ampak bo celo prvi model na novi platformi z interno oznako MLB-Evo, ki jo bodo izdelali v skladu s tehnologijo Multimaterial Space Frame (prostorski okvir iz več materialov) in naj bi bila osnova za vse prihodnje modele severnobavarske tovarne. A2 bo verjetno slonel na eni najmanjših izvedenk te platforme, lahko pa bi bil tudi večji, saj v Ingolstadtu ugotavljajo, da si avtomobilski trg pravzaprav ne želi korenito majhnega Audija. Verjetno bi zato lahko verjeli besedam, da bo pomanjšani A3, in ne povečani A1, hkrati pa tudi ne bo izrazito mestni, ampak bolj vsestransko usmerjen majhen avtomobil.
Inženirji naj bi se kljub temu držali načela lahke gradnje, saj naj ne bi presegel osnovne teže 800 kilogramov, teža avtomobila z vso opremo pa naj bi se gibala med 900 in 1.100 kilogrami. Pri njegovem snovanju bodo zato uporabili sodobne materiale, kot so jeklo velike trdnosti, aluminij in ogljikova vlakna, ne bodo pa ga izdelali popolnoma iz aluminija, iz katerega je bila karoserija njegovega prednika. Prizadevanjem po čim manjših izpustih škodljivih plinov in porabi goriva naj bi bil podrejen tudi pogonski sklop.
Osnovo bodo verjetno tvorili gospodarni bencinski in dizelski motorji majhnih delovnih prostornin, ki jih v Volkswagnovem koncernu ne manjka, pridružila pa bi se jim lahko tudi hibridni pogon na osnovi trivaljnega bencinskega ali dizelskega motorja in popolnoma električni pogon z litij-ionskimi ali litij-polimernimi baterijami, ki bodo morale omogočati tudi soliden doseg.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del