Če bi se z Zondo vsekakor rajši kot po stezi vozili po navadni cesti, boste morda veseli tega, da pri Paganiju pripravljajo novo različico Zonde F.
Kot kažejo vohunski posnetki, bo nov prednji del, drugačen bo zadek, v katerem je opaziti večje odprtine za hlajenje. V notranjosti je veliko oznak Zonda F, poleg nove prestavne ročice pa ni opaziti večjih sprememb.
Paganijev prototip stoji na nesramno velikih gumah (335/30 ZR20 Pirelli Pzero Rosso zadaj in 255/35 ZR19 spredaj) in ima opazno velike zavorne kolute. Podatke o motorju Pagani skrbno skriva, o čemer pričajo tudi z lepilnim trakom prelepljene oznake motorja, toda večje odprtine za hlajenje narekujejo, da bo pod motornim pokrovom nekaj zmogljivejšega od 7, 3-litrskega V8.
Govori se o 5, 4-litrskem V8 iz McLarna SLR 722 in o V12 iz Mercedes-Benza SL65 AMG Black Series. Karkoli bo pod motornim pokrovom, ne bo šibkejše od 600–700 'konjev' (441–515 kW), v paketu s preostalo tehniko pa ne cenejše od 650 dolarskih tisočakov. In seveda še obveza do države . .
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del