V Stuttgartu nameravajo izdelati novo serijo športnega avtomobila, ki bo hkrati tudi cenovno najbolj dostopna. Naslednik legendarnega Porscheja 356, ki je bil zasnovan na ogrodju Hrošča, bo zopet imel koncernskega brata.
Pravzaprav jih bo več, saj naj bi nastala tudi Audi R4 in (serijski) Volkswagnov koncept BlueSport, predstavljen v Detroitu.
Sorodstvo Porschejevih modelov s člani VAG-ovega koncerna ni nič nenavadnega, naj spomnimo le na Cayenna. Novi 356, recimo mu kar tako, bo s sorodstvenimi vezmi skrbel za zniževanje stroškov, hkrati pa bo tudi med bolj ekološkimi, zato bo Porscheju pomagal pri zmanjševanju vrednosti povprečnega izpusta CO2.
Motorji, ki bodo kot v pravega športnika vgrajeni sredinsko, bodo prišli iz Volkswagnovega koncerna. Kratica TFSI pomeni tudi neposredni vbrizg bencina in prisilno polnjenje: prek kompresorja, turbopuhala ali prek obeh. Za osnovo naj bi služil na 280 'konjev' naviti dvolitrski TFSI, najmočnejši motor za malega Porscheja pa naj bi zmogel okoli 300 'konjev'.
Vsekakor bodo pod motornim pokrovom malega kupeja in tudi brezstrešne različice največ štirivaljniki z omenjeno zgornjo mejo moči, ki naj ne bi ogrozila dvojice Boxster/Cayman. Novi 356, ki naj bi ob prihodu na trg leta 2012 stal okoli 33 tisoč evrov, bo imel tudi Golfovo tehniko (gredi), spredaj bosta vzmetni nogi, zadaj pa večvodilna prema. Manj kot štiri metre dolgemu novincu bosta pri varčevanju z gorivom pomagala regeneracija zavorne energije in sistem start-stop.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere