Čeprav v Ženevi stoji koncept, imenovan 5 by Peugeot, je primerjava oblike in luči s prototipom, ki so ga ujeli na zimskih testiranjih, zelo smiselna. Drage bralke in bralci, Peugeot 407 bo dobil naslednika, ki se bo po vsej verjetnosti imenoval Peugeot 508.
508 bo drzen in oblikovni posebnež, kar nakazuje tudi koncept s Peugeotovim pogonom Hybrid4.
5 by Peugeot ima 200 'konjev', štirikolesni pogon in 99-gramski izpust CO2 na prevoženi kilometer. Če pa deluje le elektropogon, 5 by Peugeot ne izpušča nobenih škodljivih snovi. Motor je dvolitrski HDi FAP 163, nameščen spredaj, v zadku pa je 37-'konjski' elektromotor.
5 by Peugeot noče biti navadna limuzina, ampak Peugeotova vizija potovalnega avtomobila, ki izžareva tako eleganco kot natančnost, ne da bi žrtvovali dinamiko.
Na njegovo obliko je vplival nedavno razkriti koncept SR1, kar se jasno kaže v novi motorni maski in drugačnem pokrovu motorja, kot smo ga vajeni pri aktualnih Peugeotih. Koncept stoji na 19-palčnih platiščih, ki prispevajo svoj delež k mogočnosti, s katero stoji na podlagi.
5 by Peugeot meri v dolžino 4, 86 metra, 1, 88 v širino in le 1, 42 v višino. Med osema je 2.815 milimetrov prostora, kar govori v prid razkošni notranji ureditvi.
Če primerjamo te mere bodočega 508 s 407 (4, 69 x 1, 81 x 1, 45 m), vidimo, da bo novinec nekoliko daljši, širši in nižji, imel pa bo tudi za približno 10 centimetrov daljšo medosno razdaljo.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere