Po 12 letih novi Saab 9-5

Saabova največja limuzina 9-5 je z manjšimi evolucijskimi popravki na prodaj že od davnega leta 1997. Zadnji generaciji se iztekajo meseci, saj bo že na septembrskem avtomobilskem salonu v Ženevi na ogled novi 9-5, ki ga v teh mesecih preizkušajo na mrzlem severu Evrope. Tam, kjer je doma.

29. 3. 2009

Glede na stanje avtomobilske industrije in Saabovega lastnika General Motors obstaja tudi črn scenarij, da bo recesija odplaknila švedsko limuzino in da je sploh ne bo. A pustimo črnoglede misli zunaj platnic.

Novi 9-5 bo karoserijsko preslikana aktualna generacija, kar pomeni limuzinsko in kombijevsko različico. Prva bo šla v prodajo limuzina, ki jo bosta v osnovi gnali prednji kolesi, izbrati pa bo mogoče tudi Saabov štirikolesni pogon XWD, ki zdaj opravlja svojo nalogo v manjšem 9-3.

Tudi nova Oplova Insignia ima enake možnosti pogona, kar sploh ne preseneča, saj je novi 9-5 zgrajen na enaki platformi, ki ji v tovarni pravijo Epsilon 2. Motorji bodo podobni, a ne vsi, saj bo Saab zvest tradiciji prisilno polnjenih agregatov, med katerimi naj bi se znašel tudi novi 1, 6-litrski bencinec. Novi 9-5 bo nekoliko zrasel in se oklepal dolžine petih metrov.