Do leta 2015 nameravajo pri Porscheju vsako leto na trg poslati nov model, med njimi pa bo tudi obujeni legendarni 356 Speedster. Toliko novih modelov zahteva cilj, ki so si ga zadali v Zuffenhausnu, to je do leta 2018 letno izdelati 200.000 avtomobilov.
Prvi v vrsti potrjenih novincev je 918 Spyder, ki ga bodo kot naslednika legendarne Carrere GT od leta 2013 prodajali za pol milijona evrov. Pozimi prihodnje leto bo vzklila povsem nova generacija (991) serije 911, najprej kot kupe, potem tudi kot kabriolet. Čez dve leti prihaja novi Boxster, leto kasneje novi Cayman, še letos pa se bo Porsche od aktualne serije 911 poslovil s posebno različico. Panamero kabrio so baje črtali, ker jim ni uspelo zagotoviti dovoljšne trdnosti karoserije, hkrati pa je v igri še vedno kupejevska različica, ki bi obudila model 928.
Leta 2015 pričakujemo nov vstopni model, ki bo s sredinsko nameščenim motorjem in z roadstersko zasnovo obudil legendarnega 356 Speedsterja. Mali Porsche, ki bo imel brata v Volkswagnovem in Audijevem modelu, bo dobil tudi SUV-ovskega brata, malega Cayenna, ki naj bi prišel na trg čez približno štiri leta. Kakšen bo zadnji model aktualne Devetstoenajstice, lahko ugibamo, a vohunski posnetki Speedsterju podobnega avtomobila na osnovi 911 nakazujejo, da bi Porsche kot zadnjo različico 911 modelne družine 997 pripravil prav model 911 Speedster. Zadnjega 911 Speedsterja smo videli v seriji 993, ki je svojo proizvodno pot končal leta 1998, obstajal pa je le v dveh primerkih, od katerih je eden romal v roke komika Jerryja Seinfelda.