Limuzina, kombilimuzina in kombi so tri karoserijske različice Mondea, ki jih danes najdemo v Fordovih prodajnih katalogih. Nekaj let pozneje se jim bo pridružila še četrta – štirivratni kupe, s katerim bo Ford sledil Volkswagnovemu vzoru (Passatu CC).
Za zdaj še ni znano, ali bo novi kupejevski Mondeo vzklil leta 2010, ko bo Ford prenovil aktualno generacijo Mondea, ali tri leta kasneje, ko bo na svet zapeljala povsem nova Mondeova generacija in v kateri naj bi bila poleg znanih različic in štirivratnega kupeja tudi kupe-kabriolet in večji SUV.
Tehnično bo štirivratni kupe izhajal iz (kombi)limuzinskega. V kupeju se bodo lahko peljali štirje, prtljažnik bo le malo manjši od limuzinskega, a bo zaradi drugačnega zadka še manj pregleden. Velika Mondeova družina bo Fordu pomagala pri amortizaciji platforme in k zniževanju stroškov, saj bodo imeli novinci skupna podvozja, vpetja in pogone.
Kupejevski Mondeo bo znotraj še prestižnejši od limuzinskega, imel bo tudi višjo ceno in bo zaradi nje bolje opremljen. Zagon brez ključa, radarski tempomat, ki bo ohranjal vozno razdaljo, pa aktivni volan, ki bo sledil voznemu pasu, in tehnika, ki bo v pomoč pri parkiranjih. Motorji? Zelo verjetno novi 2, 2-litrski turbodizel s 175 'konji' in Volvov 2, 5-litrski petvaljnik.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere