Opel je svoje osnovne težave prebrodil, z nekaj novimi modeli je spet postal zanimivejši za kupce.
Predvsem Mokka je poskrbela, da je Opel spet visoko na seznamu mlajših in v sodoben način življenja usmerjenih kupcev. General Motors je osnovne stvari pri Oplu postavil na novo, tu je tudi novo vodstvo s Karlom Thomasom Neumannom na čelu. Zanimivo se razvija tudi sodelovanje s PSA, čeprav sta obe podjetji naleteli na nekaj ovir pri trdnejših stikih. Predvsem GM je ugotovil, da v skupne projekte ne more vložiti toliko, kot so obljubljali. PSA se namreč zdaj vse bolj spogleduje s Kitajci, z njimi pa Američani svojih tehnoloških rešitev ne bi radi delili (pa tudi drugega partnerja na Kitajskem imajo). Kako se bo tako razvijalo sodelovanje med Oplom in PSA, je predvsem odvisno od prvega skupnega avtomobila, ki naj bi ga izdelali – naslednika Zafire na pri PSA razviti platformi MP2.
Vse bolj se kaže, da kupci enoprostorcev ne cenijo več, še bolj radikalne so te napovedi za prihodnost. Saj je že obrabljeno, a vsi napovedujejo, da imajo prihodnost zgolj križanci. Opel tako razvija takšno zamisel, imenovala naj bi se Activa. Ta bo sicer dokončana šele 2016, ko bo tudi sedanja Zafira že amortizirana. Activa bo verjetno imela celo dve karoserijski dolžini in tako tudi notranjost, primerno zgolj za pet ali pa nekoliko daljšo za sedem potnikov. Čeprav je Activa, kot si jo predstavljamo pri Avto magazinu, še zelo daleč od uresničitve, pa bo zagotovo prevzela vse zadnje oblikovalske napotke, ki so jih pri Oplu uresničili s študijo Monze, razstavljene na letošnji mednarodni avtomobilski razstavi v Frankfurtu.
Kot že omenjeno, bo tehnična osnova platforma MP2, motorji pa bodo seveda Oplovi, saj jih pri tej nemško-ameriški tovarni prav zdaj temeljito prenavljajo. Seveda bodo zraven tudi trivaljniki, za Activo pa štirikolesni pogon najbrž sploh ne bo na voljo. Activa bo prevzela tudi marsikatero rešitev iz nove Astre, ki že nastaja v Rüsselsheimu v evropskem tehničnem razvojnem centru General Motorsa. Bo pa Activa vseeno nadomestila Antaro, ker so se pri Oplu odločili (in od materinskega GM dobili dovoljenje), da svojo avtomobilsko ponudbo čim manj pomešajo s tistim, kar za evropski trg pripravlja Chevrolet. (TP)