Razkrivamo: nova Alfa Giulia ne bo Giulia!

Sto pet let bo moralo miniti, da se bo znamka Alfa Romeo ponovno rodila! Štiriinvajsetega junija 2015 bo namreč toliko časa minilo od tedaj, ko so v Milanu ustanovili delniško družbo Anonima Laombarda Fabbrica Automobili.

5. 1. 2015

Drugi del imena je znamka dobila po šefu, Neapeljčanu Nicoli Romeu, ki se je podjetju pridružil ravno avgusta pred sto leti. Kot znamka je tako rekoč neuničljiva. Ne državno italijansko lastništvo do leta 1986 ne Fiatovo katastrofalno vodenje v zadnjih 20 letih niso uničili imena Alfa Romeo. V zadnjem času je postalo prav ime največje bogastvo. Primerno široko modelsko ponudbo so ukinili že pred leti, le še zadnji rubin v kroni, sedanja Giulietta, se še sveti.

Veliki vodja Fiatovega preurejanja v svetovni koncern v povezavi s Chryslerjem, kanadski Italijan Sergio Marchionne, pa ima z Alfo Romeom drzne načrte. Potem ko so kar nekaj časa iskali pravo zasnovo obuditve od mrtvih, naj bi bilo zdaj že vse odločeno o prihodnosti Alfe Romea. Za zdaj je to še skrivnost in le po delčkih prihajajo načrti v javnost. Obljubljeni prvi termin predstavitve rešitve znamke za minulo poletje je bil pozabljen. Marchionne hoče čim več stvari obdržati pod plaščem skrivnosti. A vsega se pač ne bo dalo. Znano je že – in zdi se, da je to tudi edini primeren način rešitve – da se bodo pri snovanju Alfinih novosti povezovali z uspešnim prenavljanjem še ene že skoraj ugasle znamke, Maseratijem. Pod Maseratijevim okriljem so zdaj zbrani vsi najboljši italijanski inženirji, ki ob novih Maseratijih zdaj pripravljajo tudi nove Alfe. To pomeni povsem nekaj drugega, kot sta edina sedanja velikoserijska modela te znamke MiTo in Giulietta.

Prednji pogon bo pozabljen. Nove, večje Alfe bodo imele le zadnji ali štirikolesni pogon in bodo, poenostavljeno, pomanjšani Maseratiji. Predstavitev prve take bo prav na dan prihodnjega junija, omenjen v uvodu. Najprej je bilo slišati, da bo ime tega tekmeca seriji 3 ali razredu C prišlo iz sto petletne zgodovinske zbirke in bo Giulia. Zdaj poznavalci pravijo, da bodo izbrali drugačno ime. Naj bo tako ali drugače, po predstavitvi bo do serijske izdelave preteklo še skoraj pol leta in nova 'Negiulia' bo h kupcem iz tovarne, kjer izdelujejo tudi Maseratija Ghiblija, začela prihajati konec prihajajočega leta.

Kar izčrpno je o motorjih za projekt 952, kot naj bi bilo ime bodoči novi manjši Alfi, že pisal spletni medij Automotive News Europe. Tam trdijo, da bo imela ta Alfa dva povsem nova bencinska in en novi turbodizelski motor. Nekaj manj kot tri litre velik V6 (izvedenka Maseratijevega trilitrskega V6) naj bi imel moč 340 'konj'. Za tiste manj zahtevne bo na voljo sodoben dvolitrski motor, a v več različicah, verjetno med 180 in 330 'konji', 2,2-litrski turbodizel bo tudi na voljo z različno močjo (med 135 in 210 'konji'). Pozneje bodo zagotovo, vsaj za cenovno bolj občutljive trge, dodali še Alfin motor, ki poganja športni 4c. To je edini model, ki bo ostal od stare ponudbe, potem ko naj bi že v začetku prihodnjega leta ukinili MiTo, kakšno leto pozneje pa še Giulietto. Že najavljeni Alfin Spyder iz skupnega projekta z Mazdo pa je Marchionne namenil za dopolnitev ponudbe znamke Abarth.

Znano je tudi, da konstrukcijski oddelek Alfa-Maserati s polno paro snuje še en Alfin projekt (z oznako 949). To naj bi bil srednje velik križanec, ki bo tekmec Audiju Q5 in BMW X3. Njegov začetek izdelave naj bi bil predviden sredi leta 2016, konec istega leta pa naj bi z BMW 5, Audijem A6 ali Mercedesom E začela tekmovati še druga, nekoliko večja limuzinska Alfa, vsaj za zdaj večina napoveduje ime Alfetta.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri