Razkrivamo: BMW M100 ob stoletnici

Bavarski BMW bo prihodnje leto slavil stoletnico obstoja in vse bolj glasne so govorice, da jo bo proslavil s posebnim avtomobilom. V spomin na uspešno športno vejo znamke ter obletnico naj bi dobil oznako M100. Ni pa še znano, kaj se pod njo skriva.

Razkrivamo: BMW M100 ob stoletnici (foto: Bojan Perko) Bojan Perko
5. 11. 2015

Javna skrivnost je bila, da bodo nalahno 'sfrizirali' novo športno ikono i8 in avtomobil spremenili v zmogljivejši superšportni bolid. Spremembe, o katerih se je govorilo, naj bi zajele tako zunanjost kot tudi pogonski del avtomobila. Tako bi naj bil namesto 1,5-litrskega trivaljnika v zadku nameščen štirivaljnik z dvema turbopuhaloma, električni pogon pa prek dveh motorjev. Skupaj naj bi bilo to dovolj za okoli 500 'konj' moči ter pospešek pod 3,5 sekunde od mirovanja do 100 kilometrov na uro, največja hitrost pa bi bila elektronsko omejenih 250 kilometrov na uro.

Govorice o takšnem M100 kot najmočnejšem športnem BMW pa sta zatem povsem drugam usmerila članka v angleškem Caru in nemškem Auto Bildu, ki naj bi razkrivala, da se BMW spet povezuje z McLarenom, da bi skupaj razvili superšportni dvosedežni kupe. Zanj naj bi okvir iz ogljikovih vlaken prispeval McLaren, BMW pa motor V8 in novo karoserijsko obliko. Takšen M100 naj bi imel celo 750 'konj' ter pospešek od 0 do 100 manj kot tri sekunde. A bil naj bi nared šele okoli leta 2020.

Povezavo z McLarnom so pri BMW takoj zanikali in poudarili, da se kot izdelovalec z največ znanja o delih karoserij iz ogljikovih vlaken res nimajo kaj povezovati s komerkoli. Za tem, da se pri BMW pogled na superšportnike nekoliko spreminja, pa je še naslednja zgodba: proti snovanju zmogljivejšega športnega dvoseda od ikone i8 je bil prejšnji predsednik uprave Norbert Reithofer. Zdaj je v BMW na oblast prišla mlajša generacija na čelu s Haraldom Krügerjem (predsednik uprave) in Klausom Frölichom (odgovornim za konstrukcijo in razvoj). Mladi pa so že dali zeleno luč za nadgradnjo i8 oziroma predelavo v M100. Ta naj bi kot glavna zanimivost stal na prihodnji ženevski avtomobilski razstavi (marca 2016), za sto srečnih kupcev pa naj bi bil avto na voljo od prihodnjega septembra. (TP)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri