Že letošnjo jesen se bo izbira modelov z oznako X pri BMW dopolnila z edino manjkajočo številko polovičnega ducata, z X2.
Na oktobrski pariški avtomobilski razstavi si bomo lahko prvič ogledali, kako si pri BMW predstavljajo dopolnitev sicer že kar popolne izbire terencev in križancev te bavarske znamke. BMW X2 je izdelek, ki je nastajal kar precej časa in so ga razvijali pod oznako Baumuster F39. Črka F seveda pomeni, da je razvit na njihovi najmanjši platformi s prednjim pogonom (nemško: Frontantrieb). X2 je odgovor na hitro spreminjajoče se navade sodobnih kupcev, saj je bil načrt Bavarcev na začetku konstruiranja, da bi izdelali križanca, ki bi bil manjši od X1, in tako primeren za mestne vožnje oziroma uporabo (imel pa bi oznako xCite). Kmalu pa so ugotovili, da manjšega križanca, kot je X1, njihovi kupci ne pričakujejo. Zato so povsem obrnili zasnovo, in tako je nastal X2, nekakšen preurejeni Range Rover Evoque po bavarskem vzorcu.
Pomemben del primernega dela so prispevali oblikovalci. Z optičnimi triki so izdelali zunanjost, ki je precej drugačna in veliko bolj dinamična kot pri X1. Na videz je X2 širši in daljši od X1, a za to so poskrbele spremembe pri oblikovanju strehe in zadka. Streha je precej nižja kot tudi vse steklene odprtine, zadnji stebriček pa poudarjeno širok. Tako so dosegli podoben učinek kot pri Evoqueu.
Seveda pa bo X2 tekmec različnim drugim premijskim križancem, Mercedesovemu GLA, Volvovemu XC40 ter obema Audijevima, novemu Q2 in prihajajočemu Q3.
Glede na to, da je torej tudi X2 zasnovan na skupni platformi z obema enoprostorcema serije 2, Activom in Grand Tourerjem, z novim X1 pa tudi z Minijem in običajnim BMW serije 1, lahko prav tako v tem križancu pričakujemo podobno izbiro motorjev, čeprav najbrž osnovnih trivaljnikov ne bodo veliko prodali. Izbiro bencinskih in dizelskih trivaljnikov z močjo med 116 in 192 'konji' bo dopolnila podobna s štirimi valji in močjo med 150 in 245 'konji'. Pričakujemo lahko, da se bo X2 cenovno začel nekaj tisočakov višje kot X1.
(TP)