Z znamko, ki je razumevanju o zmernih avtomobilskih cenah postavila nova izhodišča, ima Renault dobre prodajne uspehe. Seveda, zaradi drugače razumljenih norm o tem, kaj lastnik avtomobila potrebuje. Dacia je sicer uspešna predvsem s svojima Loganom in Sanderom, a tudi terenec Duster je od začetka prodaje leta 2010 med kupci terencev našel ustrezno velik delež. Zdaj prihaja čas, ko bodo pri tej romunski znamki s francoskimi zvezami pripravili naslednji Dusterjev rod. Začetek izdelave in prodaje je menda predviden za drugo polovico 2017 ali začetek 2018.
Obeta se seveda tudi sprememba zunanjosti, saj naj bi mu oblikovalci namenili nekaj manj oblin in več preprostih potez. Duster bo kot drugi rod na voljo celo v dveh velikostih. Običajni bo dolg malenkost manj kot 4,5 metra, daljši (za okoli 20 centimetrov) naj bi se imenoval Grand Duster in potnikom ponujal tudi tretjo sedežno vrsto! Pri obeh naj bi se na račun dolžine še povečal prtljažnik v zadku, v osnovni različici na slabih 500 litrov prostornine.
Tudi pod pločevino bo kar nekaj novosti, predvsem naj bi mehanske dele novi Duster dobil od Renaultovega Kadjarja, skupaj z večjim turbodizlom s prostornino 1,6 litra. Ponudba bo seveda ostala zgolj pri ročnem šeststopenjskem menjalniku, štirikolesni pogon pa bo dovolj zmogljiv za premagovanje lažjih preprek pri terenski vožnji. Za tiste, ki si tudi pri Dacii želijo privoščiti samodejni menjalnik, bo najbrž ostala ponudba manjšega turbodizla z Renaultovim dvosklopčnim menjalnikom (EDC), kar so pri Dacii za sedanji Duster predstavili na oktobrski avtomobilski razstavi v Parizu.
Slog notranje opreme bo ostal bolj ali manj nespremenjen, torej z opremo, ki bo sicer zadovoljevala vse osnovne voznikove potrebe, a njen videz ohranja ceneni videz.
Cenovno se ne bo spremenilo veliko. Prodajni uspeh zagotavljajo primerno nizke cene in tako bo ostalo. Tudi Grand Duster bo s ceno 20 tisočakov pomenil precej velik izziv za veliko dražje tekmece.