Ford bo v naslednjih dveh letih korenito prenovil spodnji del svoje ponudbe, pri čemer bo zelo pomembna tudi nova Fiesta, ki bo na ceste predvidoma zapeljala v prvi polovici prihodnjega leta in jo lahko na fotografijah vidimo brez obsežne kamuflaže.
Nova Fiesta se bo kakovostno nekoliko dvignila, saj mora narediti prostor za Ford Ka+, a bo vseeno zasnovana na Fordovi že ustaljeni globalni platformi B. To pomeni, da konstruktorjem ni ostalo veliko možnosti za povečevanje njenih dimenzij. Ker bodo vozni tehniki namenili manj denarja, ga bo vsekakor ostalo več za izboljšanje kakovosti potniškega prostora in za informacijsko-razvedrilno elektroniko. Nova Fiesta bo prav gotovo opremljena v večjim osrednjim zaslonom in vmesnikom SYNC3, varnostna oprema pa bi lahko vključevala opozarjanje pred skrenitvijo z voznega pasu, nadzor nad mrtvim kotom, prepoznavanje prometnih znakov in še kaj.
Pod motornim pokrovom bodo gotovo sodobni motorji EcoBoost, najverjetneje pa bo Ford opustil ostareli 1,4-litrski atmosferski bencinski motor in ga nadomestil s turbobencinskim trivaljnikom.