Fiesta v sedanji izdaji sicer še ne kaže svoje kar precejšnje starosti, šesti rod so začeli izdelovati že leta 2008, a vseeno tudi zanjo prihaja čas zamenjave. Prve primerke sedmega rodu bomo lahko videli na ženevski avtomobilski razstavi marca 2017.
Tudi pri Fordu so se stvari v zadnjih letih občutno spremenile in Američani so zdaj v polnem uresničevanju Fordovega načrta kot svetovnega podjetja. To bo videti tudi pri novi Fiesti. Pravzaprav je ta del načrta nov pristop pri majhnih Fordih. Že pred nekaj časa se je iztekla pogodba o sodelovanju med Fiatom in Fordom, s katero je Ford iz poljske tovarne Fiata 500 dobival svojo različico – Ka. Tretji Kajev rod (za Evropo) bo predstavljen letos jeseni na pariškem Mondial de l'Automobile, sicer pa novo izdajo Kaja že prodajajo v Indiji in Južni Ameriki. Novi Ka in nova Fiesta bosta imela skupno izhodišče, nekoliko preurejeno dosedanjo platformo, na katero je bila postavljena sedanja Fiesta (tudi z nespremenjeno Fiestino medosno razdaljo 249 cm). Konstrukcijska osnova se je že doslej izkazala za odlično in Ford jo je lahko le prenovil. Bolj pa naj bi se posvetili posodobitvi notranjosti in seveda elektronski opremi, kjer bo predvsem Fiesta tista, ki bo dobila številne elektronske dodatke, od pomočnikov za zadrževanje avtomobila na voznem pasu in nadzornega sistema za mrtvi kot pa do Fordovega sistema povezljivosti Sync3. Poudarek pri novi Fiesti bo predvsem na bogatejši opremi, s katero bodo povečali njeno privlačnost in jo tako razmejili s Kajem. Ta bo namreč v primerjavi s sedanjim drugim rodom kar zrasel (s 362 na 380 cm) in dobil tudi štiri bočna vrata. Tako bo tvoril primernejši Fordov vstopni model, Fiesto pa bodo lahko postavili više v svoji ponudbi. Neuradno je celo govor o tem, da bo tudi Fiesta čez nekaj let dobila bolj prestižno opremo Vignale.
Fiesto bodo malenkost podaljšali (še vedno pa bo ostala pod dolžino štirih metrov) in povišali, da bodo dobili nekaj več prostora za večje voznike in potnike, povečali pa naj bi tudi prtljažnik. Pri motorni paleti kakšnih presenečenj ne bo. S pojavom Kaja bo iz Fieste izginil vstopni 1,2-litrski štirivaljnik, v bencinski motorni izbiri bosta tako samo dva litrska trivaljnika EcoBoost. Za kupce, ki iščejo dizelski pogon, bo seveda ostala ponudba z 1,5-litrskim TDCi.
Tiskovni in drugi predstavniki Forda so imeli na letošnji ženevski razstavi kar veliko dela z vprašanji o Fiesti ST200 (evropski različici, seveda na osnovi sedanje šeste generacije), ki bo v prodajo prišla v kratkem. Pojavile so se namreč govorice, da bo Ford podobno kot pri Focusu tudi pri Fiesti pripravil športno različico z oznako GT. Čeprav bi se to brez večjih težav lahko zgodilo, pa bo glede na izkušnje, koliko časa si pri Fordu za podobna dopolnila vzamejo, do uresničitve takšne zamisli minilo še kar nekaj let časa.
Po predstavitvi v Ženevi bo začetek prodaje sedmega rodu Fieste aprila ali maja 2017.