Hyundai je na letošnjem avtomobilske salonu v Busanu na Koreji predstavil študijo RM16 N, preko katere razvija tehnologije za povečanje dinamičnih lastnosti njegovih modelov. Očitno z njo misli resno, saj so fotografi na dirkališču Nürburgring zalotili maskiran vozni prototip.
Hyundai RM16 N je oblikovno zasnovan na Velosterju, a so inženirji v skladu z oznako RM (Racing Mid-ship) motor pomaknili v sredinsko lego za voznikom in sovoznikom. Drugačen je tudi sprednji del, na katerega so močno vplivale zahteve aerodinamike, izstopa pa predvsem velik vstopnik za zrak.
Za pogon skrbi 295-'konjski' 2-litrski turbobencinski štirivaljnik z električnim turbinskim polnilnikom za povečanje moči pri nizkih vrtljajih, ki preko 6-stopenjskega ročnega menjalnika poganja zadnji kolesi. Težo, ki je bolj enakomerno razporejena med premama, zmanjšujejo karoserijske oplate iz ogljikovih vlaken, za boljši oprijem koles skrbi elektronski diferencial z omejenim zdrsom, avtomobil pa je opremljen tudi s sedežem, ki oprijem voznika samodejno spreminja v skladu z zahtevami vožnje.