Razkrivamo: Jaguar XFR Sportbrake

3. 8. 2013
Deli

BMW M5 Touring bo dobil konkurenco, saj pri Jaguarju pripravljajo karavansko različico modela XFR.

Tudi tega bo odlikovalo 510 'konjev' (in 625 Nm največjega navora), ki jih proizvaja petlitrski V8, podprt z mehanskim polnilnikom in tudi tu lahko računamo na rjoveč zvok iz izpuhov. Moč na zadnja kolesa prenaša osemstopenjska avtomatika. Za razliko od karavanskega M5 XFR Sportbrake na pogled ni prav nič skromen, prednji odbijač in spojler z ogromnimi odprtinami za zrak dasta jasno vedeti, za kakšno zverino gre - da o ekstremno nizkoprofilnih gumah niti ne govorimo.

Jaguar se z XFR Sportbrake ne spopada le z M5 Touring, tu je še precej močnejši Audi RS6, pa Mercedesov E63 AMG T, pa Cadillac CTS V Wagon ... XFR Sportbrake bo Jaguar uradno predstavil na avtomobilskem salonu v Frankfurtu septembra. Le kdaj bo prišel na vrsto še bolj ekstremni XFR-S Sportbrake s 550 konji?

Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del