Lade pri nas sicer ne moremo več kupiti, a to ne pomeni, da znamke ni več. Prav nasprotno, kot kažejo praktični preskusi nove limuzine Veste in križanca Xray, ki so ju fotografi zalotili na jugu Španije.
Oba modela, ki so ju avgusta 2014 v obliki študij predstavili obiskovalcem avtomobilskega salona v Moskvi, bosta kmalu tudi zares vozila po cestah.
Lada je v Iževsku že zagnala poskusno proizvodnjo 49 primerkov štirivratne limuzine Vesta, ki naj bi ji 25. septembra sledila tudi serijska proizvodnja. Limuzino, ki bo očitno precej privlačnega videza, so zasnovali na arhitekturi Lada B, v ponudbi tovarne AvtoVAZ pa bo nadomestila zastarelo Prioro. Nekatere ključne komponente bodo izhajale iz sodelovanja z Renaultom oziroma z Renaulta Megana, motorji pa bodo ustrezali merilom Euro 6. Med njimi bo prav gotovo 1,6-litrski atmosferski bencinski štirivaljnik z različnimi močmi. Lada Vesta si bo proizvodno linijo delila z Nissanom Sentro za ruski trg, prihodnje leto pa naj bi jo izdelali v 100 tisoč primerkih.
O križancu, ki bo izhajal iz študije Xray, je manj znanega. Oblikovno bo izhajal iz Lade Veste, proizvajati naj bi ga začeli spomladi 2016, v osnovi pa bo imel prednji pogon. Pozneje mu bodo menda namenili tudi štirikolesni pogon iz Dacie Duster.