Škodini načrti so zelo drzni. Poleg znamke Volkswagen hočejo biti tisti, ki resno mešajo štrene vsem drugim množičnim znamkam v Evropi in na Kitajskem. Zato je usmeritev jasna: z različnimi novimi modeli in njihovimi variacijami ponuditi dovolj alternative kupcem, ki jim Volkswagen že kar tako ni všeč, se pa spogledujejo s tehnološkimi dosežki in zanesljivostjo te vodilne nemške znamke.
Češka znamka je s pred kratkim opravljeno predstavitvijo Superba svojo osnovno ponudbo povsem prenovila. Zdaj zato prihajajo na vrsto novosti s področja, kjer je možne še največ domišljije za kupce, ki iščejo nekaj nenavadnega, nekonvencionalnega, skratka, kjer kraljujejo križanci. Ena vrsta križancev so seveda terenci in njihove izpeljanke in tu se Škodina ofenziva začenja prihodnje leto s povsem novim avtomobilom, nekoliko večjim od Yetija, ki se bo menda imenoval Snowman. Za njim bo prenovljen še Yeti. Pred obema pa naj bi bil na vrsti drugačne vrste križanec. Octavia Coupé bo, kot pravijo nekateri viri, predstavljena že na septembrski frankfurtski avtomobilski razstavi. Tisti z dobrim spominom se boste morebiti zdrznili, saj je Škoda lani v Ženevi odločno predstavila svojo študijo Vision C, ki naj bi bila najava štirivratnega kupeja Octavie. A iz Vision C so nato izpeljali obliko novega Superba. V Mlado Boleslavo so namreč iz Wolfsburga bolj ali manj odločno sporočili, da se morajo o novi Octavii Coupé še posvetovati z vodstvom skupine.
Kako se že temu reče? Ustavite konje! Če pa so ti dovolj iskri, je najbolje, če konj ne ustavljamo, ampak jih pravilno usmerimo! Genialne zamisli slovaškega prvega Škodinega oblikovalca Jozefa Kabana so bile vendarle tako prepričljive, da je razvijajoča se češka podružnica iz Wolfsburga dobila zeleno luč za res pravo izpeljanko iz Vision C. Skupina Volkswagen ima že kar nekaj podobnih avtomobilov, kot je Octavia Coupe, nekaj jih je celo že uresničenih (Jetta Coupé za kitajski trg), Volkswagnov manjši štirivratni kupe na Golfovi osnovi, namenjen predvsem ameriškemu trgu, pa tudi še ni dokončno odobren. Pri vseh bodo verjetno lahko uporabili kar velik delež enakih sestavnih delov in tako imajo ti pri skupini VW zdaj večje možnosti za uspeh.
Octavia Coupé s štirimi vrati in trikotno zasnovanim žarometi, kot jih je Kaban prvič narisal na Vision C, bo pomembna zvezda v Frankfurtu, predvsem pa si vodstvo Škode od tega avtomobila obeta dobro prodajo na bolj zrelih evropskih ter predvsem kitajskem trgu.
Vanj bo mogoče vgraditi videzu in namembnosti primerne motorje iz Octavie in novega Superba, pa tudi vse tiste tehnološke zanimivosti, ki so bile še pred nekaj časa za Škodine modele nedostopne. Prilagodljivo podvozje, nadzor nad mrtvim kotom med vožnjo ali nad približevanjem avtomobilov ob izvozu iz parkirišč, aktivni tempomat ter različne stopnje infozabavnih dodatkov so s Superbom postali samoumevni tudi za Škodine modele. To pa bo zagotovo oplemenitilo tudi štirivratno kupejevsko Octavio.