Najpomembnejši model za uspešen Oplov preobrat bo na večino evropskih trgov prišel decembra letos ali januarja 2015, to bo na kratko že predstavljena Corsa.
A za celotno delovanje podjetja je veliko pomembnejši model naslednik Astre. Nanj se je s posebnim poudarkom osredotočil tudi novi Oplov šef Karl-Thomas Neumann, ki od marca 2013 vodi Oplov preporod. Kot nekdanji vodilni v Volkswagnu namreč Neumann dobro ve, kako pomemben je dobro zasnovan avtomobil v Golfovem razredu. Astri sta v šestih rodovih (odkar so pri Oplu ukinili dotlej veliko uspešnejše ime Kadett) v primerjavi z Golfom precej padla priljubljenost in ugled pri kupcih, posledica tega pa je seveda, da je pravzaprav izgubila stik z Golfom. Tudi to je razlog, da je Opel nazadoval in se skorajda zvrnil v prepad. Zdaj ima novo Oplovo vodstvo vso podporo ameriških lastnikov. To lahko pomeni veliko, predvsem pa so dobili krila (in denar) v Oplovem konstrukcijskem oddelku. Tam zdaj nastaja kopica novosti. Med njimi ima predvsem Astra pomembno mesto, ker bodo z njo pač morali zagotavljati nadaljnji razvoj podjetja.
Odgovor, na katerih področjih so snovalci najaktivnejši pri konstrukciji šestega rodu Astre, je tudi na dlani. V vsem, v čemer je bila v zaostanku za Golfom, pa tudi številnimi drugimi tekmeci, morajo Astro popraviti, da se bodo lahko z njo bolj enakopravno pomerili s konkurenco. Slabosti sedanjega rodu so prevelika teža, zastarela tehnika (menjalniki in motorji, elektronska platforma), manj prostora v primerjavi s tekmeci kljub enakim meram. Vse to bo težko narediti v kratkem času, a jim bodo pri tem pomagali tudi modeli, ki so jih uspešno predstavili v zadnjem času, predvsem seveda pri kupcih in v javnosti dobro sprejeti Adam. Iz nove Corse bodo lahko prevzeli nekaj novih motorjev za manj zmogljive Astrine različice. Prenovljena Insignia bo skupaj z Adamovovim sistemom infozabavnosti služila za izhodišče pri elektronski opremi. Kdaj bo nared dvosklopčni menjalnik, še ni znano, a Oplovi inženirji ga poskušajo pripraviti čim prej.
Na področju karoserije bo menda narejenega največ. Precej boljša vzvojna trdnost in tanjši, a močnejši stebrički naj bi zagotovili vsaj 50 do 80 kilogramov lažjo karoserijo. Novi motorji z neposrednim vbrizgom in tehniko dodatnih puhal bodo omogočili hkrati boljše zmogljivosti in manjše izpuste CO2. Nekaj novosti bodo dodali tudi pri podvozju, čeprav je tudi sedanja Astra s svojimi tekmeci še kolikor toliko enakovredna.
Oblikovno bo oblikovalski oddelek pod vodstvom Marka Adamsa moral pripraviti nekaj oblikovnih različic, saj bo Opel tudi naprej nadaljeval tehnično vodstvo pri Buicku, znamki, ki jo je General Motors po stečaju leta 2008 ohranil predvsem zaradi dobre prodaje na Kitajskem. Smer oblike pri Astri bo nekakšna kombinacija tistega, ker je postavil že Adam, nato pa so to smer še bolj utemeljili s študijo z lanske frankfurtske avtomobilske razstave – Monzo. Pri obliki Corse teh smernic še niso povsem uveljavili, tako da bo prav Astra prvi Opel z novim obrazom.
Kdaj pa sploh lahko računamo na spremembo rodov? Opel čim prej potrebuje novo Astro, a seveda temeljito delo zahteva svoj čas. Zato lahko novost pričakujemo za Ženevo leta 2016.