Oplova zvezda bolj sije, odkar so kupcem ponudili novo Astro. Ta si je pravkar tudi v Sloveniji zagotovila naziv avtomobila leta. Ampak za povrnitev zaupanja kupcev je to šele prvi korak, prvi novi model, ki ga je Opel naredil pod vodstvom Karla-Thomasa Neumanna.
Po kombilimuzinski različici Astre bo kupcem kmalu na voljo tudi karavanska. Nič pa ne kaže, da bi ponudbo dopolnila tudi trivratna GTC. Zanjo v prejšnji generaciji ni bilo dovolj zanimanja in pri Oplu so se tako odločili, da potrebujejo model, ki bo bolj vzbujal pozornost in povrnil Opel v stare čase. Pred nekaj manj kot 50 leti je za dober Oplov ugled poskrbel GT. Zasnovali so ga z zelo drzno karoserijo, ki je v marsičem spominjala na Chevroletovo Corvette. Opel GT iz konca šestdesetih let je zdaj eden najpomembnejših starodobnikov, ki še vedno navdušuje. Ko so iskali navdih za nov model, so se šefi Opla zato odločili za naslednika tega modela. Novi GT bo za začetek le študija, s katero bo Opel preskusil okus kupcev na prihajajoči avtomobilski razstavi v Ženevi. Če bo odziv dober, ga bodo lahko konstruktorji hitro spravili do serijske izdelave, saj mu bo za osnovo služila kar nova Astra.
Novi Oplov GT bo oblikovno zasnovan povsem samosvoje in nikakor ne bo nekakšen nadomestni trivratni model, ki bi spominjal na Astro GTC. To tudi pomeni, da so se oblikovalci bolj zgledovali po pravih manjših kupejih, tako da bo za prednjima sedežema prostora dovolj zgolj za dvoje zasilnih sedežev, ne pa za trisedežno klop kot v dosedanji Astri GTC. Samosvoj videz bo najpomembnejši del projekta, seveda pa bo GT imel poteze, ki mu bodo zagotavljale Oplovo družinsko poreklo.
Tudi za motorizacijo bodo poskrbeli z motorji iz Oplovega sedanjega nabora, vrh ponudbe pa bo tvoril štirivaljnik z dodatnim turbinskim polnjenjem in močjo okoli 300 'konj'. A kupcem bo poleg te zmogljive različice na voljo tudi novi Oplov turbodizel, saj se je tudi že pri tekmecu iz Wolfsburga izkazalo, da se je večina kupcev za Scirocco odločila kar za takšno varčnejšo rešitev. Novi Oplov poskus z GT-jem bo moral biti vsekakor bolje pripravljen, kot je bil tisti z zadnjim rodom Oplov z oznako GT pred osmimi leti. Kupci se nad roadsterjem iz Amerike namreč niso preveč navdušili in je bil povsem neuspešen. A se je Oplu še vedno zgodilo bolje kot obema znamkama GM iz ZDA, ki sta tudi ponujali enak avto, Saturn in Pontiac sta zdaj le še zgodovina. Opel si z Astro utira pot med uspešnejše znamke, zakaj torej ne tudi z GT? (TP)