Na prihajajoči avtomobilski razstavi v Ženevi bo Peugeot dobil še eno pomembno novost, novega 508. Citroënovi kupci bodo na večji avtomobil še morali počakati.
Zdi se, kot da je vse dobro pri hiši PSA najprej rezervirano za Peugeot. Novost v Ženevi bo vsekakor popestrila prodajne salone Peugeotovih trgovcev, ki se lahko pohvalijo s precej svežo paleto križancev in mestnih terencev. Na osnovi dveh zadnjih novosti, 3008 in 5008, pa bo skonstruiran tudi 508. Torej zanj uporabljajo platformo EMP2. Precej sodobna bo zunanjost 508, v dveh različicah, seveda, kot kupelimuzina, kakršen je tudi zgled in tekmec iz nemškega Wolfsburga – Arteon, dodatno pa bo na voljo športno-karavanska različica, ki bo spominjala na zdaj zelo priljubljen pristop oblikovanja zadka – z oznako GT.
Notranjost 508 bo bolj ali manj prirejen Peugeotov pristop z oznako i-cockpit. Merilniki bodo torej digitalni, sredinski zaslon pa na dotik in kot nadomestek večine upravljavskih gumbov.
Na motornem področju posebnih presenečenj za zdaj ne bo. Turbobencinski motorji bodo na voljo v razponu med 130 in 205 'konji', torej bo osnovni motor uveljavljen Peugeotov 1,2-litrski trivaljnik, močnejši pa dve ali tri različice 1,6-litrskega štirivaljnika. Pri turbodizlih bodo motorji v zmogljivostnem razponu med 110 in 180 'konji' in kažejo na to, da bodo pri PSA uporabili preizkušene in uspešne pogonske stroje. Novost, a najbrž še ne na začetku prodaje, bo priključnohibridna različica s skupno sistemsko močjo 250 'konjev' ter električnim dosegom okoli 50 kilometrov.
Citroënovi kupci bodo na nov večji model z oznako dveh idealiziranih 'strešic' morali počakati še vsaj leto dni. Kot poroča angleški Autocar, je sicer vendarle padla odločitev o tem, da bodo pri Citroënu uresničili serijski avtomobil iz študije C-xperience, ki so jo oktobra 2016 pokazali na pariški avtomobilski razstavi. To pomeni precej drugačen avtomobil, kot bo bolj h 'klasičnim' kupcem usmerjeni 508. Študija je bila zelo dolg avtomobil (4,85 m), a tudi nizek (1,37 m), na tej zamisli pa nastaja tudi naslednik C5. Pravzaprav je to povsem napačna oznaka, saj bodo citroënovci poskušali združiti kar dve svoji zadnji kombilimuzini (C5 in C6) v en eleganten in udoben avtomobil. Poskušali naj bi tudi povsem na novo zasnovati prostornost (novost bo imela kar tri metre dolgo medosno razdaljo, kar je več kot pri skoraj vseh velikih limuzinah). V marsičem iščejo navdih tudi v zadnjem velikem uspešnem Citroënu iz sedemdesetih in osemdesetih let prejšnjega stoletja – CX.
Če bo ta projekt uresničen, bomo mogoče dobili tudi odgovor na zanimivo vprašanje o zmogljivejših pogonskih strojih iz hiše PSA. Vsekakor pa naj bi bil najpomembnejši del novosti ob nenavadnem videzu tudi vozno udobje. Citroën je že najavil udobnejše vzmetenje, ki naj bi ga prvič v kratkem predstavili pri prenovljenem C4 Cactusu. Trgovci Citroënov vsekakor vsak nov model pričakujejo zelo željno.