Porschejev Cayman GTS v prihodnosti ne bo več najzmogljivejši in najšportnejši Cayman.
Tako, kot ima 911 poldirkaški model GT3, bo Cayman dobil različico GT4. S slik je že jasno, da bo ta nižja (in z mnogo čvrstejšim podvozjem), da bo imnela ogromno fiksno zadnje krilce, da je aerodinamičnemu oprijemu bolj naklonjen tudi prednji del avtomobila.
Jasno je že, da bo avtomobilu res ime Cayman GT4 (ime modela je namreč Porschejevcem ušlo na spletno stran Porsche Driving Expirience), in da bo za prenos moči skrbel sedemstopenjski PDK (kot pri 911 GT3). Tudi zapora diferenciala menda ne bo manjkala, ne bo pa krmiljenja zadnje osi kot pri 911 GT3.
Največ vprašajev je okoli pogonske tehnike. Možnosti so štiri: dodelan 3,4-litrski šestvaljnik iz GTS z okoli 370 'konji', 3,8-litrski iz Carrere S z okoli 400 'konji', turbo V4 (podoben tistemu v dirkalniku 919) z okoli 400 'konji' ali celo hibridni pogon s kombinacijo V4 in elektromotorja. Tu bi bila sistemska moč lahko še nekaj višja. A glede na to, a ima prste pri razvoju zraven Andreas Preuniger, 'oče' 911 GT3, je najverjetnejša različica s 3,8-litrskim atmosferskim šestvaljnikom z divjim zvokom in veseljem do visokih vrtljajev
Zaloteni GT4 ima tudi varnostno kletko (kot 911 GT3), in ta bo verjetno ostala tudi za serijski GT4, ravno tako pa tudi keramične zavore. Cayman GT4 naj bi na ceste oziroma steze zapeljal nekje konec leta.