Čeprav so nekateri napovedovali, da bo Renault prenovljenega Clia predstavil že na ženevski avtomobilski razstavi, se to ni zgodilo. Clio se prodaja dobro in tako ni bilo težko njegovo prenovljeno različico prihraniti za jesen, za domači oziroma pariški Mondial de l'Automobile.
Večjih posegov pri Cliu ne bo, novo ali spremenjeno pa bo tisto, kar bo avtomobil naredilo še bolj privlačnega in sodobnejšega, saj se okolje tudi pri tekmecih precej spreminja. Pričakovati je, da bo Clio v dražji opremski različici na voljo celo z žarometi z LED-tehnologijo, a se zaradi tega oblika prednjih luči ne bo spremenila. Seveda bo maska nekoliko bolj prilagojena novejšim Renaultovim modelom.
To velja tudi za notranjost, kjer bo na voljo vse tiso, kar ponujajo večji Renaulti, pa doslej pri opremi R-Link v Cliu še ni bilo vključeno. Clio bo seveda dobil nove barvne odtenke karoserijskega lošča in prevlek v potniškem delu.
Pričakovati je tudi nekaj sprememb pri motorjih, a ne več kot le malenkostno povečanje moči pri eni od različic 1,5-litrskega turbodizla (z 90 na 95 'konjev') ter pri 1,2-litrskem motorju za GT (s 120 na 130 'konjev').
Prenovljeni Clio bo na trg prišel proti koncu leta. Že nekaj mesecev zatem bo pri zagotavljanju primernih količin Cliov na pomoč priskočila tudi tovarna Revoz. Slednji bo tako vskočil v novoorganiziran proizvodni sistem alianse Nissan-Renault. Na pariškem Mondialu bo namreč predstavljena tudi nova Micra, zasnovana praktično na Cliovi platformi. Izdelovali jo bodo v Renaultovi tovarni v Flinsu v zahodnem pariškem predmestju. V odvisnosti od tega, kako bo trg sprejel Micro, pa se bo tudi gibala izmenjava izdelovalnih zmogljivosti za Clio med Flinsom in Novim mestom.
Že prav v kratkem pa bo Renault na pekinški avtomobilski razstavi Auto China 2016 predstavil svojega večjega terenca, ki naj bi nadomestil Koleos. Vsaj za kitajski trg naj bi dobil oznako Maxthon. (TP)