Volkswagen bo v središče svojega načrta, po katerem naj bi do leta 2020 močno povečal svojo ponudbo elektrificiranih avtomobilov, postavil novi hibridni model, ki bi se lahko imenoval XL3.
S takšnim imenom bi na ceste simbolično postavil serijskega naslednika eksperimentalnega hibridnega avtomobila Volkswagna XL, s katerim je dosegal porabo manj kot liter bencina na sto kilometrov. Volkswagen XL3 ali kakorkoli se bo že imenoval prihodnji hibridni avtomobil, se seveda ne bo mogel pohvaliti s tako radikalno porabo goriva, vsekakor pa bo resen tekmec avtomobilom, kot sta Toyota Prius ali Hyundai Ioniq Hybrid.
Slonel bo na novi platformi, ki jo bo Volkswagen razvil za hibridne in električne avtomobile in bi mogoče lahko nosila oznako MEB. Platformo bodo verjetno razvili na osnovi sedanje modularne platforme za avtomobile s sprednjim pogonom MQB in bi zato omogočala prilagajanje zelo različnim modelom.
Kar se tiče pogonskega sklopa lahko predvidevamo, da bo sestavljen iz 1,4-litrskega turbobencinskega štirivaljnika z možnostjo izključitve posameznih valjev v prid manjše porabe goriva, elektromotorja in baterije z razmeroma majhno kapaciteto, ki bo omogočala le nekaj kilometrov električne vožnje.