Renault Clio bo prvi model pri Renaultu, zasnovan z novim oblikovalskim pristopom, ki ga za novo Renaultovo petletko (imenovano Drive The Future 2017-2022) pripravlja oblikovalski oddelek pod vodstvom nizozemskega oblikovalca Laurensa van den Akerja.
Da sta tokrat za delo oblikovalcev enako pomembni zunanjost in notranjost, je van den Aker poudaril že ob različnih priložnostih. Razvoj najpomembnejšega Renaulta, kar Clio nedvomno je, bo temeljit in vsaj glede oblikovne zasnove bo peti Cliov rod tudi izhodišče za nadaljnje delovanje oziroma snovanje ostalih modelov. Zunanjost je nekakšna kombinacija tega, kar poznamo z Méganom in Koleosom, ter novih oblikovalskih smernic, predstavljenih v študiji Trezor, z lanskega pariškega 'Mondiala'. Že zaradi trenda razvoja pri malih družinskih avtomobilih (glede prostornosti) lahko pričakujemo, da bo v dolžino in širino nekoliko zrasel.
Digitalni zasloni
Tisto, kar je van den Aker mislil z več pozornosti za oblikovanje notranjosti, pa bo verjetno povsem posodobljena armaturna plošča. Ta bo (sicer zgolj v bolje opremljenih različicah) na voljo z dvema digitalnima zaslonoma. Prvi bo nadomestil običajne analogne merilnike pred voznikom, drugi pa bo podoben sedanjemu pokončno postavljenemu zaslonu na dotik iz Mégana in Koleosa. Pričakujemo lahko tudi posodobljeni infozabavni sistem ter povezljivost, saj so nad tem, kar ponuja sedanji, navdušeni le redki, in prepričani smo, da so tudi pri Renaultu spoznali, da morajo pri svojih naslednjih novostih ponuditi več. Pomemben dodatek bo pri Cliu 5 tudi sodobna oprema za pomoč pri vožnji. Clio bo prvi, ki bo dobil tehnologijo druge ravni za avtonomno vožnjo, ki jo pravkar začenjajo uvajati pri Nissanu (ProPilot Assist), Renaultovem prvem partnerju, ko gre za tehnološke novosti. Clio naj bi torej dobil pomočnike, ki bodo zagotavljali avtonomno vožnjo v zastojih, aktivni tempomat ter aktivni volanski mehanizem, s katerim bo lahko samodejno zasledoval vozni pas.
Spremembe pod motornim pokrovom
Tudi na motornem področju inženirji s polno močjo delujejo pri izboljšavah. Treba bo združiti zahteve kupcev in zakonodajalcev. Kupci so dali največ pripomb na ne ravno prepričljive zmogljivosti osnovnega 900-kubičnega bencinskega trivaljnika, emisijski standardi pa so se v času od zadnje predstavitve Clia 4 (2012) tudi močno spremenili. Francoski čuvaji ekoloških zahtev so si z Renaultom kar pošteno v laseh, čeprav glede tega večino zadev opravljajo za zaprtimi vrati. Jasno pa je, da bo kar precejšnje spremembe doživel tudi 1,5-litrski dCi. Splošni trend pri majhnih družinskih avtomobilih je ukinjanje dizelskih različic, kako bo pri Renaultu, še ni dokončno znano. Ena od možnosti je povezava turbodizla z lahnim hibridnim sistemom, kot so ga pred kratkim predstavili pri Scénicu. A bolj realno se zdi, da bo sistem lahnih hibridov našel pot tudi k bencinskim različicam. Kako bodo pri Renaultu s Cliovim pogonom reagirali na novega Peugeota 208, ki prihaja na trg pred Cliom in ki bo lahko na voljo tudi zgolj z električnim pogonom, tudi še ni znano. Navsezadnje je v Renaultovi ponudbi še Zoe, ki ponuja prav to.
Prihodnje leto v Parizu
Clio petega rodu bo prvič predstavljen na pariškem Mondial de l'Automobile' na začetku oktobra 2018, na trg pa naj bi prišel ali konec leta 2018 ali na začetku 2019. Ob petvratni različici bo ostala tudi še karavanska, le nekaj mesecev za Cliom (na avtomobilski razstavi v Ženevi 2019) pa bo predstavljen tudi novi Captur.