Potem ko je bil na letošnji pariški avtomobilski razstavi predstavljen naslednik Renaulta Espacea (Maxispace), francoski izdelovalec za jesen prihodnje leto pripravlja zamenjavo tudi za svojega Koleosa.
Renault s tem avtomobilom ni imel veliko uspeha, najbrž tudi zaradi tega, ker šefi ob njegovi zasnovi niso verjeli, da bodo postali križanci na evropskem trgu tako pomembni, kot so zdaj. Zato je Renault za Koleosa uporabil predlogo, ki so jo razvili Samsungovi inženirji v Južni Koreji. Novi Racoon (ime so povzeli po Renaultovi študiji nenavadnega terenca iz leta 1993) bo nastal na podlagi nove skupne platforme (z Nissanom) CMF. Na njej je že nastala družina Nissanovih križancev s Qashqaijem na čelu, že spomladi 2015 lahko pričakujemo tudi naslednika Scénica, ki bo prav tako zasnovan na njej.
Za Racoonov videz so oblikovalci okoli šefa Laurensa van den Ackerja uporabili zgled pri uspešnem manjšem križancu Capturju, seveda pa je tudi Qashqai služil kot izhodišče. Bo pa naslednik Koleosa za okoli 10 centimetrov krajši, dolg bo
torej okoli 4,4 metra. Poganjali ga bodo že uveljavljeni, pa tudi novi motorji. Renault bo za novega Scénica pripravil dve motorni novosti, ki ju bodo seveda lahko vgrajevali tudi v Racoona. To sta dva turbomotorja, oba s po 1,6-litrsko delovno prostornino. Bencinski bo imel moč 160 'konj', dizelski bo imel dvojno puhalo in bo na voljo v dveh različicah, s 160 in 180 'konji'.
Racoona bo Renault izdeloval v svoji francoski tovarni v Douaiju (kjer izdelujejo tudi Mégana in Scénica), že konec prihodnjega leta pa bodo odprli tudi novo tovarno na Kitajskem. Zadnji podatek namiguje na to, da bo Racoon dobil tudi podaljšano različico, kakršen je Nissanov X-Trail.
Z Racoonom bo Renault že skorajda zaključil temeljito prenovo svoje ponudbe, za katero računa, da bo omogočil tudi precejšen skok prodajnih številk na večini evropskih trgov. Prav Racoon bo pri tem igral pomembno vlogo, saj Francozi računajo, da si bodo prav z njim odrezali veliko večji kos pogače med vse bolj priljubljenimi terenskimi križanci.