Poteze novega Renaultovega prvega oblikovalca, Nizozemca Laurencea Van Der Akerja, pri aktualni ponudbi modelov za zdaj pogrešamo le še pri Scénicu in njegovi prostornejši različici z dodatkom Grand.
A tudi to se bo kmalu spremenilo. Na avtomobilski razstavi v Ženevi marca prihodnje leto bo premiera novega rodu obeh različic. Tako kot doslej bosta tudi po videzu kar različni. Scénic bo imel zunanjost, ki bo v marsičem spominjala na poteze Mégana, Grand Scénic pa bo bolj pomanjšan Espace.
Oba sta seveda zasnovana na novi Renaultovi platformi, ki so jo uporabili tudi pri Méganu. Tako bo iz dosedanjih novosti prevzeta tudi večina tehnoloških postavk, od podvozja in motorjev do elektronskih pomagal za udobnejšo, varnejšo in zabavnejšo vožnjo.
Za zdaj še ni natančnih podatkov, ali bo v Scénicu kot osnovni bencinski motor na voljo tudi trivaljnik, ki bo sicer v Méganu, ko bo ta v začetku prihodnjega leta naprodaj po evropskih trgih. Podobno velja tudi za najmočnejši turbodizelski motor, ki je na voljo pri Espaceu ali Talismanu (s 160 'konji').
Tako kot za Mégane so tudi pri Scénicu in Grand Scénicu Renaultovi konstruktorji imeli posebno nalogo, da poskrbijo za vtis precej žlahtnejših materialov in izdelave notranjosti, saj so se doslej kupci vztrajno pritoževali prav glede preveč skromnega vtisa notranjosti pri obeh modelih dosedanjih rodov. K večjemu zadovoljstvu bo najbrž pripomogla tudi prostornejša notranjost, čeprav glede zunanjih mer ne bosta veliko zrasla. Hkrati pa bo že zaradi uporabe novih konstrukcijskih prijemov (nove platforme) masa obeh Scénicov za okoli 50 kilogramov manjša.
Scénic bo v prodajo prišel prihodnje poletje, Grand Scénic pa nekoliko pozneje, verjetno tik pred pariško avtomobilsko razstavo konec prihodnjega septembra. (TP)