Zadnji iz Volkswagnove družine Golfov bo na vrsti za obnovo, verjetno okoli leta 2017, Golf Cabrio.
Sedanji rod Cabria namreč 'obratuje' šele od leta 2011 in mora seveda najprej poplačati vložek vanj, preden ga bodo zamenjali. Pri Volkswagnu imajo v istem razredu še en odprt avtomobil, namreč Eosa, vendar njegove prodajne številke niso ravno prepričljive. Golf Cabrio, zasnovan na sedanjem sedmem rodu, bo torej moral nadomestiti dva modela, toliko temeljitejše naj bi bile njegove priprave.
Za zdaj je znano, da kakšnih posebnih sprememb glede motorne opreme ali tehnoloških dodatkov ne bo. Seveda pa se bo moralo marsikaj zgoditi pri zagotavljanju vzvojne trdnosti in zmanjševanju teže. Poleg zelo čvrstega jekla v konstrukciji karoserijske školjke lahko pričakujemo tudi nekaj lažjih materialov: magnezija, aluminija ali celo ogljikovih vlaken.
Pri gradnji z uporabo nove modularne platforme za prečno vgrajene motorje (MQB) je možna tudi poljubna medosna razdalja in glede tega, kako dolg bo novi Golf Cabrio, odločitve še ni. Za prodajo na evropskem trgu (predvsem nemškem in britanskem) je priročna sedanja Golfova velikost, za Ameriko bi bilo bolje, če bi Golf Cabrio za kak centimeter zrasel. Tu je dober primer Oplova Cascada, ki ji pripisujejo velike možnosti za prodajo v ZDA (a najbrž pod znamko Buick). Tudi Volkswagnovi tržniki iz ZDA hočejo več prostora zadaj, tako za noge zadnjih potnikov kot za večji prtljažnik. Oboje bi lahko dosegli, če bi se pri konstruiranju Golfa Cabria oprli na Golfa CC (po zgledu Passata), ki bo na svetovni trg prišel konec leta 2014 ali v začetku leta 2015 in bo imel nekoliko podaljšano medosno razdaljo ter bo umeščen med sedanjega petvratnega Golfa in novo Jetto. (TP)
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj