Razkrivamo: Volkswagen Golf: Previdnost je mati modrosti

2. 1. 2016
Deli
Razkrivamo: Volkswagen Golf: Previdnost je mati modrosti (foto: Bojan Perko)
Bojan Perko

Slovenski pregovor Previdnost je mati modrosti v marsikaterem smislu velja za Volkswagnov pristop pri snovanju Golfa. Če se vsi tekmeci zgledujejo po njem in snujejo primerne odgovore nanj, je lahko le korak v napačno smer škodljiv.

Zdaj so zadeve pri Volkswagnu sploh zelo napete. Novo vodenje znamke je prevzel Herbert Diess, ki je pri BMW še pred letom dni veljal za enega možnih kandidatov za vodenje bavarskega velikana. A so tam izbrali drugega in Diess je videl priložnost pri Volkswagnu, zlasti ker bi v dveh ali treh letih tam postal glavni kandidat za vodilno funkcijo v koncernu.

Z obratom dogodkov bo Diessova pot na vrh VW nekoliko daljša, a dobro delo in primerni rezultati v poslovnem obdobju po Winterkornu in razkritju nelegalnih programskih dopolnil za nadzor izpustov pri avtomobilih mu bodo zagotovo omogočili dobro izhodišče za kandidaturo. Pričakujemo pa lahko, da se bo Diess svojih dodatkov pri snovanju Golfa lotil šele z novim rodom, ki so ga pri VW že začeli razvijati.

Prenova sedanjega rodu, ki je predvidena za jesen, bo zato usmerjena bolj v dopolnila, ki jih lahko na različnih tehnoloških področjih zagotovi konstrukcijski oddelek, oblikovalski oddelek pa bo prispeval le nekaj retuš na zunanjosti, predvsem maski, zračnikih in lučeh.

V Golfu lahko letošnjo jesen tako pričakujemo tehniko, ki so jo po predstavitvi sedanjega Golfovega rodu dobili še drugi Volkswagni, zasnovani na isti platformi (MQB ‒ modularni s prečno vgrajenim motorjem). Tu bosta največ pripevala Tiguan in Passat. Gre za še več asistenčnih sistemov za varnost in udobje. Nekaj novega bodo ponudili pri tehniki žarometov – seveda s tehnologijo LED. Tudi na področju razvedrilno-informacijskih dodatkov Golfu ne bo pretežko dodati še kakšno zanimivost več.

Pri motorjih je prav verjetno, da bo že prenovljeni Golf ponudil lahni hibridni dodatek, kombinirani zaganjač, alternator in generator, ki ga bo motor poganjal prek jermena, bo pa dodatno elektriko shranjeval v litijev ionski akumulator. Vsa ta tehnika deluje še z napetostjo 12 vatov. Tudi dodatna funkcija tega sistema, samodejno parkiranje v garažni hiši, bo menda že na voljo.

Seveda si bo s prenovljenim videzom najbrž tudi slovenski uvoznik našim kupcem upal z večjim poudarkom ponuditi že zdaj dobavljivi trivaljni bencinski enolitrski motor. (TP)

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel