Razkrivamo: Volkswagen T-Roc

5. 10. 2016
Deli
Razkrivamo: Volkswagen T-Roc (foto: Bojan Perko)
Bojan Perko

Da so križanci in manjši mestni terenci (SUV) edina vrsta avtomobilov, pri katerih zares raste delež prodaje, je znano že kar nekaj časa. Zato zdaj avtomobilske znamke hitijo predstavljat te vrste avtomobilov. Tudi na sejmu Mondiale de l'Automobile v Parizu, odprtem v teh dneh, je kar precej novosti.

Volkswagna v razredu manjših mestnih terencev še ni, a, kot smo najavili že v letošnji četrti številki Avto magazina, se tudi tam intenzivno pripravljajo, da bodo pripravili svojo ponudbo. Postopek je podoben, kot je bil že pri uvajanju sedanjega Golfovega rodu. Najprej so na trg dali Audijev A3, potem je prišel šele Golf. Audijev Q2 je bil prvič predstavljen na marčni avtomobilski razstavi v Ženevi, zdaj so zanj v Ingolstadtu že zagnali izdelavo, k nam pride oktobra. Podobne velikosti in z osnovnimi tehničnimi značilnostmi, kot jih ima Q2, lahko pričakujemo še Volkswagnov T-Roc. No, za ta Volkswagnov avtomobil vsaj za zdaj lahko napovemo to ime, čeprav uradno pri VW o njem nočejo povedati skoraj nič.

Če sklepamo po Q2, bo T-Roc dolg nekaj več kot 4,2 metra. To pomeni, da bo imel v dolžino nekaj manj prostora za potnike in prtljago, kot jo nudi Golf. A bo seveda postavitev sedežev drugačna, v T-Rocu se sedi višje, bolj vzravnani sedežni položaj pa v avtomobilu zavzame manj prostora. Oprema notranjosti bo bolj podobna prenovljenemu Golfu, ki ga pričakujemo že na pariški avtomobilski razstavi. T-Roc bo kupcem tako ponujal tudi posodobljen info-zabavni sistem z večjim sredinskim zaslonom in tudi upravljanjem s kretnjami ter podobnim velikim LCD-zaslonom namesto običajnih merilnikov, kakršnega je mogoče dobiti tudi pri večjem Tiguanu ali Passatu. Tudi ves nabor asistenčnih in varnostnih elektronskih pripomočkov bo na voljo.

Videz novosti, ki naj bi bila prvič predstavljena marca 2017 v Ženevi, je manj strog, saj so oblikovalci dobili dovoljenje, da naredijo obliko, ki ne bo povsem v družinskem slogu. Novi T-Roc bo tudi eden od prvih Volkswagnov z masko z novim vzorcem, sredinsko kromirano letvico ter trapezoidnim vzorcem odprtin.

Tako kot Tiguan bo T-Roc na voljo s številnimi motorji, pozneje še z vsaj dvema hibridnima različicama. Te in karoserijska različica s podaljšano medosno razdaljo in seveda večjo dolžino ter prostorom za dodatno sedežno klop v zadku bodo zelo pomembni sestavni deli ponudbe za kitajski trg. Podaljšani T-Roc bo prvič predstavljen le nekaj mesecev za osnovnim, in sicer aprila na avtomobilski razstavi v Ženevi. (TP)

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol