Razkrivamo: Volkswagen Tiguan konec prihodnjega leta

Lahki terenci ali bolj sodobno križanci so zvrst avtomobilov, kjer se po trditvah tržnikov skriva še največ možnosti za povečanje prodaje.

11. 2. 2014

To vedo tudi pri Volkswagnu, saj se prodajne številke njihovega Tiguana na vseh evropskih trgih od leta 2007, ko so ga predstavili, po prvih rekordnih letih prodaje niso občutno znižale. Tega tudi številni novi tekmeci niso mogli spremeniti. Že zaradi tega mora seveda Volkswagen skrbeti, da bo Tiguan dobil naslednika. In čas je že, da se to zgodi, osem let je pač običajna doba, ko je treba neki model zamenjati z novim rodom.

To pri Volkswagnu ne bo pretežko, tudi za Tiguana bo primerna konstrukcijska osnova nova platforma MQB, ki jo je pri tej znamki uspešno uveljavil že Golf. A prihodnji rod Tiguana ne bo en sam, iz dosedanjega enega modela bodo namreč Wolfsburžani v nekaj letih naredili kar celo serijo različic. Seveda bo najprej luč sveta zagledal naslednik sedanjega Tiguana, njegova predstavitev se obeta konec leta 2014. Nemci so si vzeli nekaj več časa, kot je bil prvotni načrt Tiguanove zamenjave, ker so morali uskladiti vse različice, ki jih bo Volkswagen pripravil. Okusi kupcev po svetu so različni, evropski hočejo imeti krajše avtomobile in primerno manj prostora na zadnji klopi. Velikost sploh ni pomemben argument za prodajo na stari celini. V nasprotju s tem pa je Volkswagen do zdaj imel težave s primerno velikimi številkami prodaje v ZDA in na Kitajskem. Za ta dva trga bosta tako nastala Tiguana s podaljšano medosno razdaljo. Študija Cross Blue, ki jo je lani januarja v Detroitu pokazal Volkswagen, je imela kar za 30 centimetrov daljšo medosno razdaljo, avtomobil pa je bil dolg slabih pet metrov. Razlika med evropskim Tiguanom (predvidoma bo dolg okoli 4,5 metra) in tistim za ZDA je torej kar pol metra! Ta za ameriški trg bo seveda imel možnost namestitve še tretje vrste sedežev. Nekje vmes pa naj bi bil podaljšani evropski Tiguan za kitajski trg. Ob treh običajnih različicah pa se obeta še četrta – Tiguan CC. Gre torej za nekakšen kupe na terenski osnovi, skratka še eno variacijo križanca na isto temo. Tudi študijo takšnega avtomobila so pri Volkswagnu že pripravili, pokazali so jo letos spomladi na avtomobilski razstavi v Šanghaju.

Na motornem področju bistvenih odstopanj od sedanje motorne ponudbe pri Golfu ne bo. Osnovni motor bo seveda 1,4-litrski TSI (v dveh različicah moči), novost bo 1,8-litrski TSI, ki bo imel okoli 180 'konj'. Obe dvolitrski različici TDI (150 in 184 'konj') bosta najbrž za večino kupcev tako in tako najprimernejša izbira, nekaj kasneje pa bo na voljo še tretja, ki bo opremljena s sistemom za dodaten vbrizg sečnine v izpušni sistem in bo zmogla 190 'konj' ter zagotavljala zelo majhne vrednosti CO2 v izpuhu. (TP)

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri