Morebiti se zdi, da za Volkswagen priprava tretjega rodu Touarega ni tako pomembna.
Pred njim bosta na trg namreč prišla še dva druga nekoliko manjša terenca, Tiguan in njegova nekaj daljša različica za ameriški trg. Touarega lahko torej pričakujemo nekje ob koncu prihodnjega leta ali prve dni leta 2017. Konstrukcijski oddelek največje evropske znamke ima kar veliko dela in zato je med vsemi terenci Touareg tisti, na katerega prenovo bo treba čakati najdlje.
Konstrukcijska osnova je znana. Gre za evolucijo modularne platforme z vzdolžno postavljenim motorjem, kakršno je prvi uporabil Audi pri svojem novem Q7. MLB evo je njena oznaka, na njej pa bo nastala večina vseh terencev večjega formata, ki jih bodo v nekaj prihodnjih letih na trg poslale znamke iz Volkswagnove skupine: Audi, Porsche in Bentley. Med vsemi bo prav Touareg najmanjši.
Pri Volkswagnu so se morali odločati, kako ga sploh zasnovati. Za nekatere trge so namreč potrebovali manj premijsko zasnovan, a dovolj velik terenec. To luknjo v ponudbi bo zapolnil Cross Blue (z drugačnim imenom serijske različice), ki so ga pri VW pokazali na različnih avtomobilskih razstavah že v več variacijah. Ta bo kot konstrukcijsko osnovo uporabljal enako kot Tiguan, torej MQB. Težava pri snovanju je bila tudi dolžina tretjega rodu Touarega. Zdaj je že odločeno, da bo le malenkostno daljši, kot je bil doslej, in bo torej bolj ali manj namenjen le kot prestižnejši petsedežnik, čeprav bo na voljo tudi možnost dveh dodatnih sedežev, ki bosta precej zmanjšala prtljažnik.
Glede motorne opreme je tudi že skoraj vse znano. Vanj bodo vgrajevali sicer tudi štirivaljnika (bencinskega in dizla), a tudi šestvaljnike, na voljo pa bo tudi različica s priključnim hibridnim pogonom. Touareg pa bo prvi serijski Volkswagen, v katerem bo na voljo nov desetstopenjski dvosklopčni menjalnik. Seveda bo imel tudi najrazličnejšo varnostno elektronsko opremo, kot v enem prvih pri VW pa bo infozabavni sistem mogoče upravljati z zamahom roke.
Volkswagen novega Touarega že nekaj časa intenzivno preizkuša, tudi na Nürburgringu, po čemer lahko sklepamo, da bo njegova lega na asfaltnih podlagah odlična, ohranil pa naj bi tudi vse tiste dobre strani dosedanjega modela glede zmožnosti vožnje po teže prehodnem terenu.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere