Volkswagnove težave v zvezi z lažnivimi podatki o emisijskih vrednostih in zamenjava vodstva so vplivale na celotno poslovno politiko tega nekoč največjega svetovnega izdelovalca, tudi glede priprave na prenovo njihovega najpomembnejšega izdelka, Golfa.
Zdaj je jasno, da bo sedmi Golfov rod prenovljen v začetku prihodnjega leta, prvič ga bo mogoče videti na ženevski avtomobilski razstavi v začetku marca prihodnje leto. Tedaj bo na ogled in kmalu zatem nared za prodajo tudi različica električnega Golfa. Volkswagen je ob predstavitvi nove poslovne usmeritve Strategie 2025 poudaril, da bodo pomembno pozornost namenili pripravi številnih električnih modelov, eden od prvih med njimi bo E-Golf.
Ta bo deležen vseh sprememb, ki jih sicer pripravljajo tudi za običajno prenovo Golfa. Zunanjosti so se morali prenovitelji še najmanj dotakniti, saj je Golf oblikovno narejen z navdihom brezčasnosti. Le nekaj novih letev v maski, spremenjenih odprtin za zajem zraka in modrih poudarkov za različico E bodo dodali ter seveda posodobili žaromete, ti bodo (serijsko v E, za doplačilo pri običajnem) tudi v tehniki LED. Zadnje luči bodo prav tako v tehniki LED, verjetno kar za vse različice, spremenil naj bi se tudi zadnji odbijač.
Posodobljeni motorji so drugi pomemben korak pri prenovi Golfa. No, električni pogon ostaja skorajda povsem nespremenjen, več sprememb bo pri bencinskih motorjih. Tako bo kot osnovni od januarja enolitrski trivaljni TSI (ki ga pravkar uvajajo tudi pri Octavii) s 115 'konji', Golf pa bo tudi prvi Volkswagnov model z že najavljenim 1,5-litrskim TSI (s spremenjeno delovno prostornino, a nespremenjeno močjo 150 'konj'). Od septembra prihodnjega leta bo Volkswagen pri Golfu vpeljal še eno novost – dodatni filter za trdne delce, ki bo podobno kot pri dizelskih motorjih skrbel za nižje emisije.
Najpomembnejši del prenove (ob nekaterih motorjih) bo tudi novi info-zabavni sistem v prenovljenem Golfu. Novost bo letos januarja na sejmu zabavne elektronike (CES) v ameriškem Las Vegasu predstavljeni sistem E-Golf Touch. Že oznaka nakazuje, da bo osnovni sestavni del električne različice Golfa, a za doplačilo bo prav tako na voljo pri običajnem Golfu. Najpomembnejše nove sestavine so nov 9,2-palčni sredinski zaslon na dotik (1280 x 640 pikslov), razen s prsti po zaslonu pa bo vsaj nekaj funkcij avtomobila mogoče upravljati tudi s kretnjami roke. Podoben sistem je kot prvi v avtomobilski panogi uvedel BMW pri svoji največji in najdražji limuzini, Volkswagen se bo z upravljalskim načinom s kretnjami odločil za uveljavitev nove tehnologije v njihov najpomembnejši prodajni izdelek. Vozniku bodo v pomoč štirje manjši deli na zaslonu na dotik, kjer bo mogoče pripraviti vsebine po lastni želji, desno ob zaslonu bo tudi vrtljivi gumb. Upravljanje s kretnjami bo od prihodnjega leta sestavni del Volkswagnove elektronske platforme, tako da lahko pričakujemo, da bo po Golfu na voljo tudi v drugih Volkswagnih. (TP)
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del