Po nekaterih virih, naj bi bile razmere v Volkswagnu po razkritju težav z doseganjem predpisanih standardov vsebnosti izpuha kaotične. Vendar so to le ugibanja, ki pravzaprav ne zdržijo logične analize. Podjetja so organizacije, ki kljub najrazličnejšim težavam ohranijo osnovni način delovanja. Najbrž pa je res, da zdaj zunanji opazovalci težje pridobijo podatke, tudi tiste o novih načrtih glede snovanja avtomobilov.
Jasno je, da se pri Volkswagnu za novosti v svoji ponudbi zdaj odločajo drugače. S prihodom novega šefa znamke se spreminja tržni pristop. Vzrok za odločitev, da bodo opustili izdelavo Phaetona, ni bil samo v Dieselgatu, ampak je nepotrebnost tega modela za Volkswagnovo ponudbo spoznal tudi Herbert Diess, novi šef znamke, ki je lani BMW zamenjal za VW. Volkswagnova ponudba je v nekaterih postavkah potrebna osvežitve. To vsekakor velja za model, ki mu nekateri pravijo Golf SUV. Ta naj bi nagovarjal tiste, ki se jim zdi (ali se jim bo zdel) novi Tiguan prevelik, saj je zrasel (za 6 cm v primerjavi s starim). Zato nastaja novost s podobnim načrtom, kako ustrezati potrebam kupcev, sta kot Qashqai in X-Trail. Iz skrbno varovanih pisarn tržnikov pa še ni mogoče dobiti potrditve, ali bo novost nosila oznako T-Roc, kot se je imenovala študija podobnega križanca, ki so jo pred nekaj manj kot dvema letoma predstavili na ženevski avtomobilski razstavi.
S podobnim imenom T-Cross bo Volkswagen na letošnji ženevski razstavi predstavil novo študijo križanca, a ta bo še manjša. Obe oznaki naj bi z začetno črko v imenu spominjali na sorodnost vseh treh modelov, Tiguana in obeh manjših. Obe bosta uporabljali tehnično zasnovo na skupni platformi, na kateri sta sicer bila razvita Golf in Tiguan, torej na modularni platformi s prečno postavljenim motorjem (MQB). Kot je razbrati iz različnih zapisov 'dobro obveščenih medijev', bosta križanca od Tiguana krajša za nekaj več kot 20 oziroma 40 centimetrov. Temu primerna bo seveda preostala oprema, tudi motorji. Srednji, torej Golf SUV oziroma morebitni T-Roc, bo tako skorajda enako dolg kot običajni Golf. Precej manj široka bo paleta motorjev in različic, ki bodo na voljo s tem modelom. Seveda bo zanj na voljo novi bencinski trivaljnik 1.0 TSI, ki ga od lani vgrajujejo tudi v Golfa. Ena pomembnih nalog pri razvoju novosti je bila ohranitev primerno velikega potniškega prostora, manj pa bo prostora za prtljago, saj vsi kupci ne potrebujejo tako velikega prtljažnika , kot ga ponuja novi Tiguan (615 litrov).
Novi Golf SUV bo javnosti predstavljen na nemški avtomobilski razstavi v Frankfurtu septembra 2017 in bo kmalu po predstavitvi že na voljo na trgu. (TP)