Razkrivamo – že od prihodnjega poletja novi Passat

26. 10. 2013
Deli
Razkrivamo – že od prihodnjega poletja novi Passat

Po uspešnem zagonu Volkswagnove konstrukcijske osnove MQB v nižjem srednjem razredu zdaj konstruktorji s polno paro to osnovo vpeljujejo v njihov večji in prav tako pomembni model – Passat.

Ta se mu bo prav dobro podala, saj omogoča pomik koles bolj na robove karoserije. Previsi pri novem Passatu bodo manjši, kar bo pomenilo tudi precejšnje povečanje medosne razdalje (menda za slab decimeter), na nekaj manj kot 2,8 metra. Sicer novi Passat ne bo občutno večji kot dosedanji.

Naša slika prikazuje pričakovano preprosto zunanjost, ki je pomemben del strategije znamke Volkswagen. A notranjost bo veliko bogatejša, vodstvo znamke in seveda njen prvi človek Martin Winterkorn želita v Passatu zagotoviti še večji občutek prestiža, ki naj bi spominjal na občutek v večjem Phaetonu. Tako kot že Golf bo tudi Passat shujšal (menda za okoli 100 kilogramov), s tem pa bodo v njem boljše rezultate glede porabe goriva in zmogljivosti dosegali tudi prenovljeni motorji. Šestvaljniki se bodo iz Passata poslovili, odslej bodo tudi v bencinski motorni ponudbi na voljo zgolj štirivaljniki. Ponudba je lepo stopničasta, osnovni motor TSI bo seveda 1,4-litrski, s 135 'konji'. Tak motor bo tudi sestavni del dodatne različice, priključnega hibrida, ki naj bi skupno zmogel okoli 200 'konj'. Na voljo bosta še 1,8- in dvolitrski motor, seveda vedno v povezavi s turbopuhalom. Pri dizelski ponudbi bo sicer na voljo tudi močnejši 1,6-litrski TDI, najpomembnejša pa bosta dvolitrska znanca iz Golfa s 150 in 184 'konji'. Za tiste, ki hočejo nekaj več, naj bi bil na vrhu ponudbe še zmogljivejši dvolitrski biturbo z več kot 230 'konji' in zgolj štirikolesnim pogonom.

Volkswagen se z vso pozornostjo pripravlja na prihodnji rod Passata, saj je sedanji ob močnih tekmecih izgubil privlačnost, še zlasti v Nemčiji, kjer se bori tudi s premijskimi avtomobili, kot sta BMW 3 in Mercedes-Benz C. Prav zadnji bo kot novost na trgu že nekaj mesecev pred Volkswagnovim Passatom. Tudi zato mora biti Passat že iz prve brez vsakršnih napak.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol