Seat bo v prihodnjem letu razširil svojo ponudbo na novo limuzino in kombi z imenom Exeo.
Tehnično bo avtomobil, ki bo z dolžino okoli 4, 7 metra tekmoval z Oplovo Insignio, Fordovim Mondeom in podobnimi, zasnovan na platformi prejšnje generacije Audijevega A4. Španci se pri uporabi stare tehnike branijo, češ zakaj bi odkrivali neznane vode, ko pa imajo v Volkswagnovem koncernu vse potrebne dele.
Oblikovno bo tako novi Exeo marsikoga spomnil na prejšnjo generacijo limuzine iz Ingolstadta, od katere pa se bo razlikoval po povsem Seatovem prednjem in zadnjem delu. Pri Seatu pa so se odločili še za eno redko potezo: za osnovo bodo vzeli kombijevskega A4 Avanta in ga spremenili v kombijevskega Exea. »Prepričani smo, da se bo znamka Seat v tem zelo tekmovalnem razredu znašla veliko bolje, če naredimo avtomobil na preverjenih temeljih, « strategijo, pri kateri so uporabili Audijeve dele, pojasnjuje Seatov Luc Donckerwolke.
Pri Seatu poudarjajo, da bo Toledo ostal v ponudbi in da Exeo ni zamenjava zanj, ampak bo kot klasična limuzina (in kombi) povsem samosvoj model. Cenovno naj bi se Exeo zgledoval po Škodi Superb, kar pomeni razpon od približno 20.000 evrov do 34.000 in več.
Exeo bo vso tehniko črpal s Volkswagnovih polic, zato pričakujemo široko motorno ponudbo (od 1.4 TSI z 92 kilovati, 1.8 TSI pa vse do 1.9 TDI-jev in 2.0 TDI-jev s 125 kilovati oz. 170 'konji') in veliko izbiro menjalnikov, vključno s šeststopenjskimi ročnimi in DSG-menjalniki z dvema sklopkama, s šestimi in sedmimi prestavnimi stopnjami.
- Exeo pomeni prelomnico v poimenovanju Seatovih avtomobilov, ki so imena dobili večinoma po geografskih delih Španije (Cordoba, Ibiza, Leon, Arosa, Malaga, Marbella, Seville, Alhambra, Toledo …). Eden prvih z imenom, ki ga je povezovalo s španskim mestom, je bil iz Fiatove Strade izvirajoči Seat Ronda v začetku osemdesetih. Exeo izhaja iz besede exire, ki pomeni presegati.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere