Septembrski avtomobilski salon bo pomemben za vse ljubitelje modela A8, Audijeve največje limuzine, saj bodo Nemci pokazali novo generacijo, ki se bo predvidoma začela prodajati konec letošnjega leta ali v začetku leta 2010.
Vohunski posnetki skoraj nezamaskiranega A8 že obstajajo in odkrivajo za približno deset centimetrov daljšo medosno razdaljo in krajši previs prednjih koles. V dolžino naj bi novi A8 dosegel 5, 15 metra. Obstajala bo tudi še daljša različica, ki naj bi se oblikovno razlikovala od običajnega A8.
V novem A8 bo zapakirano cel kup nove tehnike, ki bo v karoseriji iz Ingolstadta pomagala v boju z novo BMW-jevo Sedmico in letos prenovljenim Mercedes-Benzom razreda S. Novi A8 bo imel karoserijo iz aluminija, s katero Ingolstadt zmanjšuje maso in s tem tudi porabo zastavonoše, ki bo vseeno tehtal med 1, 6 in 1, 9 tone, odvisno od izbrane motorizacije in opreme.
Motorni poudarek bo sprva na 3, 0-litrskih (3.0 TFSI z 213 kilovati oz. 290 'konjev' in 3.0 TDI s 184 kilovati oz. 250 'konjev') in 4, 2-litrskih agregatih (4.2 FSI z 274 kilovati oz. 372 'konjev' in 4.2 TDI z 250 kilovati oz. 340 'konjev' in s kar 850 Nm). Kasneje prideta še 4.0 TFSI s 309 kilovati (420 'konjev') in 5.0 TFSI v S8 z več kot 440 kilovati (600 'konjev') in 750 Nm. 6, 3-litrski motor W12 naj bi bil še pod vprašajem.
Nova so kolesna vpetja, prenovljen volanski sistem, A8 ima tudi športni diferencial, ki s prenašanjem moči tudi med zadnjima kolesoma zagotavlja še več oprijema in boljšo vodljivost. Voznik novega A8 bo lahko izbral različne nastavitve odzivnosti motorja, neposrednost volanskega sistema in trdoto oziroma mehkobo (zračnega) vzmetenja.
Audi je pri gradnji novega A8 upošteval zasnovo A5, A4, Q5 in A5 Cabria ter zaradi bolj kompaktnega motorno-pogonskega dela (diferencial in menjalnik sta zamenjala mesti) pridobil notranjo prostornost, ki bo dajala občutek, kot da ste v dnevni sobi.
Pri kupejevsko športnem limuzinskem videzu novega A8 bodo veliko vlogo igrale LED-luči in zajetna motorna maska, ki je še večja, kot smo je vajeni pri aktualnem modelu. Kot zastavonoša bo novi A8 za Audi pomemben tudi zaradi sistemov, ki pomagajo pri vožnji ali jo naredijo zabavnejšo. Tu so nova generacija MMija, večji zaslon in posodobljena izbirna ročica menjalnika ter kamera, ki prepoznava prometne znake.