Širitev družine A3

Pravkar je na naše ceste zapeljala prenovljena generacija Audija A3, ki bo morala na trgu zdržati do leta 2011 (sedanji A3 bo tako moral zdržati kar osem let), ko bo na svet 'privekala' nova družina, ki pa bo štela več članov kot aktualna.

6. 11. 2008

Mersko bo novinec ostal v okvirjih sedanjega, torej z dolžino okoli 4, 20 metra. Govorimo seveda o kombilimuzini, ki ji bosta družbo delala tudi kombi in popolnoma nova limuzinska različica, ob katero se bosta parkirala še A3 Cabrio (2013 – ta bo narejen prav na limuzini, s čimer se bo Audijeva ponudba oddaljila od Volkswagnove z brezstrešnim Golfom in približala BMW-jevi z Enko) in SUV-ovski Q3 (predvidoma v letu 2010).

A3 bo limuzinsko tako sledil večjemu bratu A4, posebej zanimiva pa bo limuzinska različica za azijske in druge trge, kjer so kombilimuzine manj priljubljene. Še nekaj bo imel limuzinski A3: privilegiran položaj med 'premium' limuzinami, saj BMW in Mercedes-Benz še ne bosta imela štirikolesnega odgovora na novinca iz Ingolstadta. Novi A3 bo v notranjosti prestižnejši in v različici Sportback tudi prostorsko bolj prilagodljiv.

Aktualna generacija Sportbacka (petvratni A3) je ob prihodu na trg postala pravi hit, kupci pa so nekoliko pozabili na trivratno različico. Ta je v osnovi namenjena kupcem, ki od A3 pričakujejo manj uporabnosti (kot pri bolj družinsko prijaznem Sportbacku), zato v Ingolstadtu nameravajo bodočega trivratnega A3 oblikovno in funkcionalno (štirje sedeži) bolj približati drugim kupcem, ki iščejo več dinamike in od avtomobila pričakujejo večjo stopnjo čustev. Trivratni bo tudi bolj športen.

Novi A3 bo veliko večino motorjev povzel po sedanjem A3, ki bo prispeval tudi štirikolesni pogon Quattro in menjalnik S tronic z dvema sklopkama. V motorni ponudbi bo tudi nekaj novincev, Audi pa bo stavil predvsem na manj potratne agregate, ki bodo skoraj vsi po vrsti prisilno polnjeni. Od povsem novega 1.2 TFSI-ja (okoli 105 'konjev'), 1.4 TFSI-ja, 1.8 TFSI-ja do 2.0 TFSI-ja, ki bo imel, kot napoveduje že novi Volkswagen Golf VI GTI, 211 'konjev'.

Pri dizelskih motorjih bodo poleg znanih različic dvolitrskega TDI-ja z močmi od 136 do 204 'konjev' in vbrizgom po skupnem vodu, na voljo še novi 1.6 TDI-ji, prav tako s skupnim vodom, ki bodo izpolnili želje po šibkejših različicah.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri