Družba Škoda Auto bo na letošnjem mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi predstavila model Yeti. Novi model temelji na že pred časom predstavljeni oblikovalski študiji z enakim imenom
Yetija Slovenci ga dobimo že oktobra (upajmo, da pred prvim snegom sezone 2009/2010). Pri Škodi so že potrdili, da bodo novega Yetija proizvajali v Kvasinyju, kar bo pomenilo peto modelno linijo v Škodini ponudbi. Yeti bo narejen na ogrodjih nove Fabie in Octavie, torej bo tudi velikostno umeščen med Škodina modela. Na Yetija pri Škodi v teh kriznih časih polagajo velike upe, saj je povpraševanje po velikih mehkih terencih vse manjše, tu pa svojo priložnost iščejo prodajalci Yetija. Oziroma, jo še bodo. Škodini šefi so v šali dejali, da so presenečeni, da vohuni še niso prišli na Yetijevo sled. Pa so, posnete fotografije pa so, če znate malce gledati skozi tančice, dokaz, da bo Škodin novinec zelo podoben konceptnemu Yetiju.
Prednji del bo v osnovi identičen: meglenki se bosta zajedali v luči, na sredi avtomobila pa bo velika Škodina maska. Na zadku tretja zavorna luč ne bo tako izstopala, dodan bo seveda brisalec, drugačne od konceptovih pa bodo vratne kljuke prednjih vrat. Yeti se bo prodajal v dveh pogonskih različicah: pogon na prednji kolesni par ali štirikolesni pogon, pri katerem bo vlogo porazdeljevalca moči kot pri Octavii 4x4 igral Haldex - v osnovi bosta gnani prednji kolesi, če pa bo sistem zaznal potrebo, bo navor poslal tudi k zadnji premi. Menjalniki bodo šeststopenjski ročni, DSG prav tako ne bo manjkal. Motorji? Iz Volkswagnovih polic, motorna slika bo zelo podobna Fabiini in Octaviini, kar bo prineslo tudi 1, 4-litrski prisilno polnjeni bencinski stroj z okoli 122 "konji". Yeti bo petsedežnik, po SUV-ovsko dvignjen od tal in dodatno zaščiten s plastičnimi robovi.
V Ženevi bo svetovni javnosti premierno predstavljena tudi Octavia GreenLine, nova članica Škodine družine ekoloških vozil. Ta okolju prijazni model se lahko pohvali z nizko porabo goriva (4, 4 l/100 km) in nizko emisijo CO2 (116 g/km), pri čemer ostajajo njegove odlične vozne lastnosti nespremenjene. Motor za Octavio GreenLine v celoti ustreza sodobnim trendom – ima manjšo prostornino in je opremljen s tehnologijo vbrizgavanja preko skupnega voda. Popolnoma novi motor 1.6 TDI CR z močjo 77 kW zagotavlja 250 Nm navora pri 1900 vrt./min. Že serijsko je opremljen s filtrom za trdne delce.
V Ženevi bo predstavljen tudi naslednji model iz serije Scout – Fabia Scout. Poleg tega bodo pokazali tudi dirkalnik S2000, ki se je uspešno predstavil na rallyju Monte Carlo in ki je postavil temelje za novo obdobje Škodinega udejstvovanja v avtomotošportu.
Zanimiva bo tudi predstavitev t.i. konceptov EMO, Škodinih oblikovalskih študij – avtomobilov, ki so zasnovani za izražanje emocionalne plati vozil in znamke. Koncepti predstavljajo Škodin aktualni slog oblikovanja, pri katerem sta poleg funkcionalnosti poudarjena tudi veselje do življenja in izrazita slogovna zanesljivost. Študije, ki so osredotočene tako na notranjost vozil kot tudi na karoserije, razkrivajo, kakšne so možnosti in sposobnosti Škodinega oblikovalskega studia.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del