Do zdaj smo prototipe BWM-jevega terenskega kupeja videvali le dobro zamaskirane, tokrat pa so se v bližini BMW-jeve testne steze v okolici Münchna pojavili že prvi prototipi, ki ne skrivajo več, kakšen bo videti BMW-jev novinec, s katerim bodo Bavarci zapeljali v tržno nišo terenskih kupejev.
Dobili smo tudi fotografije iz Združenih držav Amerike, kjer v izjemni vročini preizkušajo zamaskirane prototipe. Vohunom je uspelo posneti armaturno ploščo, ki bo podobna tisti v X5, a bo športnost bolj poudarjena. Vidna je nova prestavna ročica, poznana že iz novega X5, menjalnik pa bo precej drugačen, saj bo ob novi BMW-jevi seriji 7 X6 prvi avtomobil s ZF-ovim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.
Glede na izračune dve dodatni stopnji omogočata do šest odstotkov manjšo porabo goriva. Novi X6 si bo z X5 delil tudi tehniko in platformo, kar pomeni enako medosno razdaljo, to je 2, 93 metra (skupna dolžina X6 bo okoli 4, 9 metra), štirikolesni pogon XDrive in motorje. Motorna ponudba naj bi zajemala le najmočnejše BMW-jeve agregate. To na turbodizelski strani pomeni trilitrski dizel z 235 ‘konji’ ter biturbo z 286 ‘konjiči’, a tudi bencinska plat motornega prostora ne bo majhna: pričakujte odličen 306-’konjski’ trilitrski motor z dvema turbopuhaloma in 4, 8-litrski biturbo z najmanj 410 ‘konji’!
Bavarci za X6 pravijo, da bo najbolje vodljivi terenski križanec, ki bo po užitkih v vožnji precej blizu običajnim avtomobilom. Oblikovno bo avtomobil poseben. Kot kažejo fotografije brez nadgradnje, bo strešna linija precej kupejevska, kar prinaša v zadek manjši prtljažnik (za večjega bodo kupci posegali po X5) in manj prostora na zadnjih (dveh) sedežih, na katerih naj bi se kljub temu udobno počutila dva odrasla potnika. X6 se od X5 razlikuje po 50 milimetrov znižani oddaljenosti trebuha do tal in deset centimetrov znižani strehi. Da bi bilo prostora v X6 kar največ, so sedeže namestili še nižje.
Novi X6, ki bo začel trend štirivratnih terenskih kupejev, bodo izdelovali v Južni Karolini (ZDA), prve kupce pa naj bi po ocenah dosegel že v drugi polovici prihodnjega leta. V Frankfurtu naj bi pokazali študijo hibrida, ki bo precej podoben serijskemu X6 in bo pod pločevino ‘skrival’ v sodelovanju z Mercedes-Benzom spočeto hibridno tehnologijo. Serijski X6 se bo predstavil prihodnje leto v Detroitu, kar jasno dokazuje, da BMW z X6 meri predvsem na ameriški trg in (tudi evropske, azijske . . ) kupce Porschejevih Cayennov, Audijev Q7 . .
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj